Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.03.2023 15:01 - Тежката музика / Част 2
Автор: vedra79sineva Категория: Други   
Прочетен: 1645 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.03.2023 15:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

езотерично музикално есе

Част от информацията в есето не е научно доказана и изисква допълнително изследване.


    В част 1 на моето есе "Тежката музика" бегло споменахме думите на Масару Емото, че когато водата "слуша" класическа музика, тя оформя красиви и симетрични кристали.     Емото споделя, че когато водата слушала "пасторалната симфония на Бетовен с нейните светли и ясни тонове", се създали "прекрасни, добре оформени кристали". (1, с.7) (фиг. 1)


 

image
фигура 1

   Друг пример от този изследовател е 40-та симфония на Моцарт, "изящна молитва към красотата", която създала "нежни и елегантни кристали". (1, с.7) (фиг. 2)


image
фигура 2



    Като имам предвид онагледените примери по-горе, се запитах какви ли кристали би образувала музиката, която съчетава различни стилове, особено стилове, които на теория нямат съчетаемост, но практиката показва точно обратното.     Езотериците твърдят, че хард рока и хеви метала имат особено въздействие върху слушателите, защото носят особен заряд. Друга музика с такъв заряд е именно класическата музика. Затова в днешно време, музикалните банди започнаха да смесват рок и метал музиката с класическия жанр. Дори се появиха групи, които изпълняват само метал опера.     Чудно ми е, ако имах изследователската апаратура на Масару Емото, и можех да изследвам кристалите на водата, докато тя слуша смесени стилове от тежка и оперна или класическа музика, какви ли кристали биха се образували; вероятно много интересни като форма и послание.    Музикалните примерите, които предоставям на вашето внимание по-долу, красноречиво показват какво изкуство се получава, когато се смесят класическа и хард рок или хеви метал музика. 


ИЗУМРУДЕНИЯ МЕЧ, група Rhapsody   
Прекосих долини - пепелта на средните земи, за да търся третия ключ, да отворя портите. Сега съм близо до олтара на вътрешната тайна. Както легендата разказва, моето възлюбено слънце озарява очите на дракона. По пътя на славата, аз ще почитам моя меч, за да служа на правилните идеали  и справедливост за всички. Вероятно слънцето ще огрее техните очи. Словото беше създало странни игри на светлината. Благодарение на скритите огледала, аз открих моя изгубен път. Над скалите аз достигнах мястото на тайната пещера в предречена дълга кървава битка.  Светлината ще вземе надмощие, отсега мъдростта е злато.  За краля, за земите, за планините, за зелените планини, където летят дракони! За прослава на силата да спечелиш черния господар! Аз ще открия за изумрудения меч единствено воин с чисто сърце, който би имал честта да бъде целунат от слънцето. Да, аз съм този воин и следвам моя път, осветен от енергията на космична душа. Аз ще простра моя меч.  По пътя на славата, аз ще почитам моя меч, за да служа на правилните идеали. За краля, за земите, за планините, за зелените планини, където летят дракони! За прослава на силата да спечелиш черния господар, аз ще търся изумрудения меч!

                                                превод: Екатерина Картулева


 

СПОМЕНИ, група Within Temptention  
В този свят ти се опита,
да не ме оставиш сама назад.
Няма никакъв друг начин,
моля се на боговете - "Позволете му да остане".
Спомените спират болката в мен,
сега знам защо.


Всичките мой спомени те държат близо.
В тихи моменти,
си представям как си тук.
Всичките мой спомени те държат близо,
в тихи шепнения, тихи сълзи.


Обещах си да опитам,
да намеря моя път обратно към този живот.
Надявам се да има начин,
да ми се даде знак, че ти си добре.
Припомняйки ми отново, че всичко си заслужава,
за да мога да се върна у дома.


Всичките мой спомени те държат близо.
В тихи моменти,
си представям как си тук.
Всичките мой спомени те държат близо,
в тихи шепнения, тихи сълзи.


Заедно с теб във всичките тези спомени,
виждам твоята усмивка.
Всичките спомени, които държа мило.
Мили, знаеш, че ще те обичам,
до безкрайност.


Всичките мой спомени те държат близо.
В тихи моменти,
си представям как си тук.
Всичките мой спомени те държат близо,
в тихи шепнения, тихи сълзи.

превод: 
Тони Гр



СИРЕНАТА НА ГОРАТА, група Therion
Когато Божието човешко същество, роб на Шамаш, мъдър мъж, видял Наргал в самия себе си, Земята затанцувала и станала Божия.  На благоприличен трон, на живот и смърт, Нергал заблестял, без да спира пред Боговете, както преди, докато бил сгоден за страха си. В земята откъдето няма завръщане, в своята слава, под взора на възмездието, бе дадено рождение на Нергал, кралят на Долната земя. Нергал се роди, Адапа страдаше от това, което беше в самия него.  

превод: Екатерина Картулева




 









Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: vedra79sineva
Категория: Други
Прочетен: 244381
Постинги: 258
Коментари: 51
Гласове: 500
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930