Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2023 00:33 - Психопортрет ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 863 Коментари: 8 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
                                                       ..... 




Гласувай:
1



1. getmans1 - александр марков преди 7 часа ... / НЕ Е ЛИ НОРМАЛНО ЧОВЕК ДА СЕ ЗАМИСЛИ НАД ТЕЗИ СЛОВА /
06.02.2023 00:42
Если великий геополитик, в течение 22-х лет не употребил баснословные доходы на то, чтобы наладить промышленность, а поставил страну в зависимость от спекуляций ресурсами, то такой руководитель - бездарен.

Если бездарный человек не предвидел, что однажды спекуляциям придет конец, то он еще и дyрaк.

Если в стране создается культ личности дyрaкa, бездарности, а по сути, параноидного шизофреника - такая страна обречена.

Если бездарный дyрaк, управляющий больной страной, претендует на то, чтобы изменить мировой порядок, то ничего кроме войны ждать нельзя.

За 22 года можно было создать добрую, баснословно богатую, культурную и свободную Россию. Десятки стран хотели бы выучить русский язык, чтобы дружить и торговать с ней. Вместо этого они украли в стране все, что не приварено дуговой сваркой и не прикручено семиметровыми нарезными болтами. Взамен они создали ублюдского монстра, который попытался наделать оружия, чтобы прибить всех, кто не хочет его любить. Представляю как украинцы ненавидят русских, если даже я русский, их ненавижу! Это не просто тупость, это фантастический идиотизм, за который предстоит расплата последующим поколениям.

Это очень хорошо организованная преступная группировка. Это особо опасные бандиты именно потому, что на них – приметы государственной власти, и это парализует мирного человека. На них нельзя пожаловаться в полицию: они и есть полиция. На них бессмысленно подавать в суд, потому что в мантиях сидят такие же упыри. Они захватили парламент и издают законы, по которым их нельзя ни убрать от власти, ни даже критиковать. Из наших налогов они сделали общак. Население не понимает, что этот дурак развалил и разворовал экономику своей страны.

Это хунта престарелых чекистов, которые взяли в заложники свою страну и развязали кровавую мясорубку. Мир ещё не знал агрессора, который так успешно ведёт к развалу свою страну. Этот режим войдёт в историю как один из самых подлых. Такие режимы не имеют права на существование в XXI веке. Самое ужасное случится, когда выяснится, что лидер страдал тяжелым психическим заболеванием, а вся страна слушала его безумный бред.
цитирай
2. vencivaleri1951 - От Платон на Марков-философ сър!
06.02.2023 02:30
Все пак, такова чудовище ли е Путин след като господинът спокойно си прави площадните сказки във всички голями , а и малки градове в Русия.
Ако го направи в САЩ за обида на Конституция, съд, президент-няма да излезе от затвора
Ако го направи в България-мутрите ще му видят сметката-знаем за журналисти поляти с киселина и с изпочупени кости с бухалки, а и застрелян такъв
Няма пророк и известен философ доволен и разпознат в страната си.
Любимиет тиСократ и Платон-единият убит, другият продаден в робство ,Волтер под домашен арест и без право на могила на осветено място, Маркс емигрант и оплют, Ленин -има ли грях , който да не му е преписан, Троцки-убит с чук ...Примери много

ПП Жена ми преди време ми препоръча по интернет да прочета негова книга-Еволюция на индивида , или нещо от този род Нищо не знаех тогава за него, но още от тогава останах с впечатлението че този човек върви към компанията на грантополучателите и псевдо десидентите. И се случи-лекции пред отбрана публика в западните университети, и празни зали в Руските-отсвирват го студенти и колеги.
В последно време подгряваше мероприятията на Навални, днес мечтата му е да бъде съден Впрочем философи добрали се до властта по правило стават тирани-за Ленин говорихме, в България Александър Цанков
цитирай
3. getmans1 - Все пак, такова чудовище ли е Путин ...
06.02.2023 06:59
vencivaleri1951 написа:
Все пак, такова чудовище ли е Путин след като господинът спокойно си прави площадните сказки във всички голями , а и малки градове в Русия.
Ако го направи в САЩ за обида на Конституция, съд, президент-няма да излезе от затвора
Ако го направи в България-мутрите ще му видят сметката-знаем за журналисти поляти с киселина и с изпочупени кости с бухалки, а и застрелян такъв
Няма пророк и известен философ доволен и разпознат в страната си.
Любимиет тиСократ и Платон-единият убит, другият продаден в робство ,Волтер под домашен арест и без право на могила на осветено място, Маркс емигрант и оплют, Ленин -има ли грях , който да не му е преписан, Троцки-убит с чук ...Примери много

ПП Жена ми преди време ми препоръча по интернет да прочета негова книга-Еволюция на индивида , или нещо от този род Нищо не знаех тогава за него, но още от тогава останах с впечатлението че този човек върви към компанията на грантополучателите и псевдо десидентите. И се случи-лекции пред отбрана публика в западните университети, и празни зали в Руските-отсвирват го студенти и колеги.
В последно време подгряваше мероприятията на Навални, днес мечтата му е да бъде съден Впрочем философи добрали се до властта по правило стават тирани-за Ленин говорихме, в България Александър Цанков


... ЗНАЧИ, ЧЕЛ СИ АЛЕКСАНДР МАРКОВ ... ми тогава няма да ти е проблем да кажеш по какво от написаното в ком.1 го разпозна

ЩЕ СЪМ ТИ МНОГО БЛАГОДАРЕН, НАЛИ ЗНАЕШ, ЧЕ ФИЛОСОФИТЕ СА МИ ТРЪПКА
цитирай
4. vencivaleri1951 - От това което съм чел в Еволюция на индивида нищо.
06.02.2023 13:27
Това бе книга, много трудна за мен/доколкото си спомням е и хабилитиран биолог/
и книгата е за специалисти. Аз загубих облог и я прочетох. Това което повредената ми нагласа усети, е че авторът в общи линии отрича руските учени в тази насока-не грубо, но упорито Изключение правеше негов Колега избягал на Запад Пише за скритата овулация, в която самката иска да подобри подбора си, че моногамията не е присъща, както и съвсем е в норма хомосексуализма при животните.
За скритата овулация всеки който гледа кучета, коне знае. Никой няма да пусне расовия си кон, при кобила която е имала близост с друг такъв, кучкарите също...
Необяснимо защо, но кобилата, кучката носи спомен от предишен, предишни контакти с друг партньор.
Тоест новото поколение ще носи и носи гени и от контакт преди години. Опитът на хората с животните се пренася и в човешките отношения и от там жената трябва да е девствена и да е вярна-поне докато ражда. От там и задължителността съпругите на крал, престонаследник да бъдат целомъдрени и по възможност верни докато не народят двама, трима наследника Марков така обръща вещата със скритата овулация, че обръща с хастара обратнохристиянските и въобще религиозните морални норми и според мен прави скрит пас към джендърството Тогава си помислих, че този се стреми или към известност/в Русия ставаш известен веднага щом си встрани на господстващата норма/ или към грант, а възможно и към двете. Получи известност, турнета в университети и т н.
Сега скача и срещу Кремъл и патриаршията, и ще направи пълен шлем ако го осъдят, или поне арестуват Тяка мисля аз Жена ми не вижда връзка между научните му трудове и обществения личен ангажимент Е тя го е чела много повече, а и си пада малко недотрепана контра
Сега за коментара ти

Очевидно е че Марков скача с бутонките на Путин
и то несправедливо. Путин е милиционер, старши офицер. Управленски опит нула. Наследява държава под нулата и с изгледи за гражданска война. Съвсем наскоро преди овластяването му имаме кърваво противопоставяне по оста президент-парламент-и двете страни са се "импийтчосали" Жертвите са около хиляда при сблъсъците. Икономика катастрофа, дългове, армия на колене. Престъпност и корупция в неограничени размери
Това заварва Путин и започва да се развива заедно с държавата На Марков му е позволено като биолог да стои години над колбите за да изулира някакъв геном, вирус и т н На Путин обаче му е непозволено и е скандално когато греши. И ако се върнем към днешната болна тема. Ако това противопоставяне Русия-Запад беше през 90 те , то Леопардите и Ейбрамсите щяха да дефилират от доста време в Москва. Днес аз предполагам, че ще изгорят още в западна Украйна-моля се да не стане и по на Запад
getmans1 написа:
vencivaleri1951 написа:
Все пак, такова чудовище ли е Путин след като господинът спокойно си прави площадните сказки във всички голями , а и малки градове в Русия.
Ако го направи в САЩ за обида на Конституция, съд, президент-няма да излезе от затвора
Ако го направи в България-мутрите ще му видят сметката-знаем за журналисти поляти с киселина и с изпочупени кости с бухалки, а и застрелян такъв
Няма пророк и известен философ доволен и разпознат в страната си.
Любимиет тиСократ и Платон-единият убит, другият продаден в робство ,Волтер под домашен арест и без право на могила на осветено място, Маркс емигрант и оплют, Ленин -има ли грях , който да не му е преписан, Троцки-убит с чук ...Примери много

ПП Жена ми преди време ми препоръча по интернет да прочета негова книга-Еволюция на индивида , или нещо от този род Нищо не знаех тогава за него, но още от тогава останах с впечатлението че този човек върви към компанията на грантополучателите и псевдо десидентите. И се случи-лекции пред отбрана публика в западните университети, и празни зали в Руските-отсвирват го студенти и колеги.
В последно време подгряваше мероприятията на Навални, днес мечтата му е да бъде съден Впрочем философи добрали се до властта по правило стават тирани-за Ленин говорихме, в България Александър Цанков


... ЗНАЧИ, ЧЕЛ СИ АЛЕКСАНДР МАРКОВ ... ми тогава няма да ти е проблем да кажеш по какво от написаното в ком.1 го разпозна

ЩЕ СЪМ ТИ МНОГО БЛАГОДАРЕН, НАЛИ ЗНАЕШ, ЧЕ ФИЛОСОФИТЕ СА МИ ТРЪПКА

цитирай
5. getmans1 - ДО - КОМ. 4 ...
06.02.2023 14:41
... Колкото повече пишеш толкова повече лъжеш ... направи си справка с предходният си коментар..
цитирай
6. vencivaleri1951 - Кое лъжа бе човек
06.02.2023 15:57
Аз дословно ти разказвам какво съм прочел и какво ме е впечатлило. Хайде познавачо, напиши какво не е вярно от написаното. Препоръчано и облогли?
Ами аз чета книга общо взето вече, като загубя бас с жена ми. какво си чел ти от него различно , че скачаш Много е лесно така-лъжеш и приклюваш Кажи конкретно.
ще ти го напиша отново. Аз от 92ра година си изкарвам хляба с доверие Знаеш ли колко едвам свързващи двата края счетоводители има и при това по в час от мен-аз сравнително късно започнах да работя счетоводство-до 90те само съм замествал главния когато е в отпуск.
Аз не работя големи фирми, които имат адвокати, а и биячи могат да си наемат. Аз работя малки и средни фирми, които ако ги излъжа и отклоня средства и да разберат , нищо не могат да ми направят Аз отказвам вече клиенти, защото физически не успявам-натежаха годините. От мен се е отказал само един клиент за 30 години и то по политически причини. Впрочем него счетоводител го прецака жестоко-от незнание по скоро Аз съм сигурен че ако трябва да избираш между мен лъжеца и този на когото се кръстиш, доверявайки благополучието на семейството си , ще избереш лъжеца, а не баровеца с часовник за десетки хиляди, който впрочем ти се изхвърли да купуваш с една пенсия. Не съм те засекал както ти със сондата, нито с него се заядох тогава-човекът от тоалетната с няколко апартамента на ръката

getmans1 написа:
... Колкото повече пишеш толкова повече лъжеш ... направи си справка с предходният си коментар..

цитирай
7. blackpredator - мъцни бе Гетьо
06.02.2023 17:02
изръси в отговор некоя простотия..
цитирай
8. getmans1 - ДО - 6. vencivaleri1951 - Кое лъжа бе човек 15:57
06.02.2023 20:46
... ще ти кажа, нямаш проблем, че тоо, проблема ще е за мен да откроя поне малко истина от целият ти тюрлю-гювеч ... В същност, ти сам ще прецениш накрая кое е лъжата.

цитирай
9. getmans1 - мъцни бе Гетьо изръси в отговор ...
06.02.2023 20:50
blackpredator написа:
мъцни бе Гетьо

изръси в отговор некоя простотия..


--- Тя, простотията е, твой ресор, че пак ще се изсулиш кът пръдня из гащи
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6072410
Постинги: 2742
Коментари: 26493
Гласове: 9634
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031