Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2022 19:17 - ...антиРекламен блог,или, либовта, е сляпа...
Автор: marana69 Категория: Тя и той   
Прочетен: 809 Коментари: 6 Гласове:
6

Последна промяна: 30.05.2022 20:34

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
     
     Уважаеми,но, ние, не сме, и четем, четем, и даже  понякого,и си..мислим..
    КОЕ,следва, да  е приоритетно, за един честен, и отговорен  журналист ?
    Белгийският шоколад, цената на Брюкселската Тантела, или Украинската
    Криза , и братоубийствената Война, там, или сложните отнощения на
    България  със ЕС,текущият Проблем, със СРМакедония, и Горивата за
    България, в следващите месеци..а, също така, и Ембаргото, за Руски петрол
    Не видях, нито  един Анализ по тези Теми в стран.на г жа Пискова, а имаше
     там, някаква..жена,, а постовете, бяха, закичен  със ,срамният един .палец
     а, другият  пост, от преди месец, имаше  два/ 2/...на Музата, и на Пелигрима )
     таа, Аз ,имам повече четенки . и +++++  а, имам,само, около  100 приятели..
    къде е Кръгът на  г жа, "Предавателката на.""свежи новини""..от ЕС..?
    тук, не става, и дума..за конкуренция, или  Суета, и  дребна завист, а за
    СВОБОДАта, на Словото, Санчо...
    и най вече,за  смелата, гражданска позиция, и Отговорност..
 
   .........не искам,  все аз, да бъда..лош Вестител, прощавайте..

 

image
  
  
image






Гласувай:
6



1. marana69 - https://www.facebook.com/Bruksel1/
30.05.2022 20:32
ее, тук , е малкоо, по добре,
имаме всяка седмица, Актуален пост, от 'Кухнята' на ЕС..
Авторката, Милена Милотинова, достига, около 5 - 6 +/ седмично..
освен, това, младата г жа, е все още..усмихнато симпатична, макар
и, леко, доволно.. обиграна.....)

Брюксел 1

цитирай
2. librarian - Г-жо Юлия, не съм адвокат на Пискова, но какво следва да покаже постинга Ви?
30.05.2022 20:32
Че г-жа Пискова не е авторитет ли? АМИ Е! Определено е уважавана и много сериозни хора се вслушват в думите й по отношение на познаването на процесите в европейската политика!

Че г-жа Пискова изглежда различно на снимката в ляво и съответно дясно ли? АМИ НЕ МИСЛЯ, ЧЕ Е ПРОБЛЕМ! Но се питам защо подобен постинг не сте пускала когато например vv1951 е публикувал снимки, на които изглежда коренно различно (точно поради възрастта, както е и при Пискова) от снимката на профила?

Така, че не, не съм съгласна, че сте безпристрастна! И затова не само аз съм крайно резервирана спрямо Вас и не мисля, че ставате за блогов дори приятел.
Последното го подчертава, защото АЗ ПРИЯТЕЛИ ТУК НЯМАМ! Това са блогови приятели! Което ме подсеща да Ви направя забележката, че да пишете как съм реално позната на Стар е чиста интрига! НЕ ПОЗНАВАМ СТАР РЕАЛНО И НЕ СМЕ СЕ СРЕЩАЛИ!
Помислете върху написаното от мен. Ако искате естествено, не Ви задължавам, а и не бих могла. :-)
цитирай
3. marana69 - етоо, имаме си ,нова..Дежурна Радиоточка..Поста Е МОЕ Л..мнение...
30.05.2022 20:40
...5 минутки, и не те сдържА...
разбира се, че си правя майтап,с теб, и с кака мара ваксата..
КОЙ, още,не го е разбрал..лека нощ...
....не ти ли омръзнаха тези тъпи Клюки ,тук..

Така, че не, не съм съгласна, че сте безпристрастна! И затова не само аз съм крайно резервирана спрямо Вас и не мисля, че ставате за блогов дори приятел.
Последното го подчертава, защото АЗ ПРИЯТЕЛИ ТУК НЯМАМ! Това са блогови приятели! Което ме подсеща да Ви направя забележката, че да пишете как съм реално позната на Стар е чиста интрига! НЕ ПОЗНАВАМ СТАР РЕАЛНО И НЕ СМЕ СЕ СРЕЩАЛИ!
Помислете върху написаното от мен. Ако искате естествено, не Ви задължавам, а и не бих могла. :-)
цитирай
4. notfun - ...разб се, мога и дума по дума, да те оборя...
30.05.2022 20:57
Аз не визирам Външ,вид на Ангелина/ макар, че Сашо Донев,
я злепоставя, редовно..по най най селски маниер, на селски ерген..

Аз, правя шот,за да се види..1 едното, плюсче, което..виси, жалко там

ако, ти си Докторка по Литература, и БЕЛ,и Финанси, то, аз ще взема
Титлата на д р Фройд )
мързи ме да пиша фейлетони като Мерлин...
това беше, преди 8-10г

нищо ново, не ми казваш..старите клюки, кой, къде, кога какво..казал
и показал...
Венцо, е също мой приятел нищо, че е Комунист...
ставаш досадно смешен, вземи си децата, и 1 месец на море,джорее
цитирай
5. librarian - 4. notfun
30.05.2022 21:34
notfun написа:
ако, ти си Докторка по Литература, и БЕЛ,и Финанси, то, аз ще взема
Титлата на д р Фройд )
мързи ме да пиша фейлетони като Мерлин...
това беше, преди 8-10г

нищо ново, не ми казваш..старите клюки, кой, къде, кога какво..казал
и показал...
Венцо, е също мой приятел нищо, че е Комунист...
ставаш досадно смешен, вземи си децата, и 1 месец на море,джорее
Ето, видяхте ли, че не ставате!
А Ви беше даден последен шанс!
Повече при мен и от мен няма да има, жалка г-жо!
цитирай
6. notfun - и, що така, мила г жа..поредното Ритуално, публично..самоУбийство..ъъъъъ...
31.05.2022 12:09
.а,кой, ще ни..разсмива, сега..кой, кой..кой...подсмърчам, азз ...
ще ни..боде, остроо / по ду тата, с онезз, 5 наУчни титли...ммммммм?:))))

30.05 22:14 - ЕТО ТОВА СЪЩО БЕШЕ ПОДЛО, Г-Н ВЕНЦИ ТОДОРОВ!

Автор: librarian Категория: Изкуство
Прочетен: 98 Коментари: 1 Гласове: 6


ТОВА ДА ПИША КОМЕНТАР ПОД ПОСТИНГА ВИ И ВИЕ ДА ГО ДЕАКТИВИРАТЕ!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: marana69
Категория: Тя и той
Прочетен: 1349183
Постинги: 1085
Коментари: 5747
Гласове: 1302
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031