Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.06.2022 19:35 - ...Крива бара, е на 3 998 м
Автор: marana69 Категория: Тя и той   
Прочетен: 488 Коментари: 3 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
 

  от нивото, на  Африканска Пескара..Съдба..майна...


“ — Вярно е, разбира се, че науката е постигнала някои забележителни неща, но лично аз бих предпочел да съм щастлив, отколкото да съм прав. Винаги.
— А щастлив ли сте?
— Не. И тъкмо в това е трагедията.
— Жалко — каза Артър съчувствено.
— Иначе звучеше доста добре като предписание как да живееш.”

  / Пътеводител на галактическия стопаджия
 
"Важно е да направиш някого щастлив, а най-важното е
дазапочнеш от себе си."

Дъглас Адамс

///////////////////////////----------//////////////////////////

И той разбра какво е било онова, което се бе хвърлило отгоре му, за да остане с него - и вече нямаше да му избяга.

Та аз съм бил жив! - възкликна Дъглас
....
Наистина съм жив! - помисли си Дъглас.

- Досега не съм го знаел, или съм го бил забравил!

...
- ... всички ли на този свят... всички ли знаят, че са живи?
...
- Дано да знаят - промълви Дъглас. - О, дано да го знаят.
...
Вземи лятото в ръка, налей си лято в чашата, в мъничка чашка, разбира се, в най-мъничката детска чашка; смени сезона в своята кръв, като повдигнеш чашата до устните, и в тях излееш лято.

;)

баЕ тончо, пак се ..размечтал, на канапетоо..пред ЛалаВизора,,
 с Бутилкаа...йо хо хоо...в шепа @)

 
image

image




Гласувай:
4



1. marana69 - ...прости хора, говорят прости лафчета..
04.06.2022 19:55
в, просташката си.. анонимност..
и натраплива, площадна арогантност..
и, това.са..дами, според някои..
цитирай
2. notfun - ...нее сашеее.аз не си говоря ..сама..
04.06.2022 20:17
имам си име, История,УСМИВКА,
1 000 гласа, и 10, добавили в любими,
то, комай, сме толкозз, вече )
като махнеш мара, го4о.и Расса Ракетата...


ти кажи сега...за Войната, недей..нагазВа в майната,
че, не може те измъкна.и Буля ангелина ,с Крана..
цитирай
3. marana69 - ...еее..как така..знаеш...всяка моя дума, бае Дон Тончо
04.06.2022 22:04
Рошавият, страстен Фотаджия, вече е одрънкал...1/2..Ром..
......и чака, некоя...закъсала....куца чайка...)
...а па, никакъв,не те срещам..из моята статистика..
и, що се криеш,.щот си чок гюзел бабаит...и баш Гавазин...
на Община Асеновград, пардон Пловдив..

смешен си..разбира сее...с тез тъпи копирки, от дамски сайтове..
абсолютен..наташак, и с теззи Зоологически шизофренни, 1001 фотки
Ташунко Тикоев, и празно Бърборев...имал, още ирония и..сарказъм..
...ти да видиш...развълнува мее...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: marana69
Категория: Тя и той
Прочетен: 1357476
Постинги: 1085
Коментари: 5747
Гласове: 1308
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930