Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2022 18:00 - ...рев и сополи, от ''под Канала@
Автор: marana69 Категория: Тя и той   
Прочетен: 1338 Коментари: 11 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

   кратункоффци  с у...комУналисти...Вечното ремИ..

 ....1 : 1...
     image

5. blackpredator - Коте,
17:18 прочетох някъде, че Кирчо и Кокорчо вместо корени имат куфари
едно към едно споделям това мнение и добавям
блоговите кратункоФци също вместо корени имат кратуни

ти да си прочела постинг или коментар от тия израстъци,
че оня ден тока беше 707 лева, че инфлацията е къде 40
и в кошницата и в промишленоста, че горивата гонят 4 лева..

кратунковската простотия би била забавна екзотика
в нормално общество
уви, тя краде от живота на децата ни
а той, активния е само 10 мандата..
(hug)



Гласувай:
4



1. marana69 - ..елаа ми, за малко..че да ти Светна, на..''идеалите''..
01.07.2022 18:03
у...тъмното блокее...

блякчо, не се натискай пак,.за ''без пари''.пожаЛуй..
дядя, почему, не Одиш..уже..на Хой...))

без Куфар и, Котката нема, те хареса..
ха ,на бас ()
Факт!

Постинг: Мале, мале
Автор на постинга: blackpredato
цитирай
2. marana69 - ...кой, ти ''краде'' от животеца ? ти ли бе, блогов паразит..
01.07.2022 18:13
да се разбудя малко...и да те метна, на шейната..
ХОРАта, обиколиха 3хх Екватора...и на Марс ще ходят
тоз, акъл ще налива.. тук, 13год....мушморок, потаен..
у тъмното блоке..ни, срама, ни очи. немаш за 5 стинки..чичка..

....да ти имам, ИДЕАЛА, и сталина, и пУтлера....личи ти, колко''струваш''
вие , руссороби,,сте..болни, и неуспели некадърници...които, освен
да крадат.НЕ научиха нишо ново, и ..прогресивно..

....за хуй ли реве и вечно гладната...ул котка..мммм?
Сударня,та, имала белки и диаманти..на Руссское ТВ :))
цитирай
3. marana69 - ...инфлацията в мом. е около 15%...
01.07.2022 18:16
разб се, при тези Световни проблеми..

а ПЕНСИЙКИте ги. актуализираха х 5ххх
от миналата ЕСЕН 2021,
до днес, при мен, е 40 50 % актуализацията..
от 480 лева, вече, имам 680, на контото..
дребен жалък..лъжец, и подлец...
на кого, акъл, ще даваш, и ти, питам, за 99хххх
откак, се моташ тук, създаваш..от тъпи, по плоски..конфликти...
цитирай
4. fun1001 - Дилемата на Зеленский и ЦЕЛИЯТ СВЯТ, е..Свобода, или Росскоя Власт,, от СССР
01.07.2022 18:28


НЕ е въпроса в''шоколада'', кратУнко
..толкозз, си разбрал..от 10г, ходиш, подире ми..)
чети ме ,по внимателно..не се разсейвай...в очите ми @=@

1. tikoev - Луд милиардер с много невинни же...
17:42
Луд милиардер с много невинни жертви за своя сметка. Това е положението. И докато си похапвате шоколадите на Порошенко си помислете сладки ли са или горчиви?!
цитирай
5. fun1001 - да имаш, или..да БЪДЕШ..това е..Западната дилема..
01.07.2022 18:31
ТЕ, надграждат, отколе..защото..си изработиха Базата..
сега, инвестират в Надстройката, или,
в Духовната..Библиотека ...

колко сте плоски и смешни, страхливи...миШки,
нали..тишке..Дон Ташунков..
цитирай
6. notfun - ..загл..е мой Патент @ )
01.07.2022 19:05
защото, чичу бляко, е ВИКаджия, в РИОСВ Русе..
хрантутник..на державна трапеза, затуй реве...
ако, бе..'честен частник'-- досега, да бе..във ВИЕНА, поне )
....когоо, лъготиш...гладните превъзходни, ли..

защо, не рева аз, или Гощ, или..вмир, ами..Радо..
....ами, Валеска..ммммм...
цитирай
7. vencivaleri1951 - Юлке, като не разбираш, не се излагай
01.07.2022 19:45
Блеки ти говори за инфлацията в потребителската кошница, а ти му притуряш "яхтата и рояла си"
А в Добричко "браТчедите" не само вилите ще разбиват, но и обитавани домове и ще са си прави-глад срам и чест не знае И не се прави на Жоро с изхвърлянията си . Където и да си, няма как да си добре в Европа, ако страната купува енергоносители и не попадаш в категорията на богатите-милионерите
Средната класа я записват в Червената книга
Остават богати и свръх богати-бедни и свръх бедни

marana69 написа:
разб се, при тези Световни проблеми..

а ПЕНСИЙКИте ги. актуализираха х 5ххх
от миналата ЕСЕН 2021,
до днес, при мен, е 40 50 % актуализацията..
от 480 лева, вече, имам 680, на контото..
дребен жалък..лъжец, и подлец...
на кого, акъл, ще даваш, и ти, питам, за 99хххх
откак, се моташ тук, създаваш..от тъпи, по плоски..конфликти...

цитирай
8. notfun - ...остана и .Бляко,да ме учи на €кономика...
01.07.2022 20:02
...стигааа, майтапи..
НЯМА да имаме повече Соц или державна Икономика..
защото, Конкуренцията, развива..Прогреса, и Еволюцията..
разбира се, че ще има..и трудности..
Кораб в бурният Океан, това е България в момента..

не ми говори за''братчедите''.ставаш смешен, като оназ Расса Путенскоя Ракетата,
Сарматова )

в ЕС, има многоо повече.РОМИ, които работят.
има, и такива, които
получават соц и детски, разбира се...
ТОВА Е ЗАКОН за една Социаална и демократ.
Държава....
смешен ти е довода, батка...
почти, колкото..
и куфарите,и ''старата чанта''..
и ''котето'' Валдьорка...
сорри, това, се вижда на Екрана...

...калпавият , винаги..реве/ и на чужди гробища..
УМНИЯТ, търси..АЛТЕРНАТИВИ..

а, Постол ми липсва, вече.. да ти каже, колко милиарда ,''къта''
БГ / бедно/ население..
около 80 милиарда лева..и депозитите, растат, скоро давах статистика..

товарищч Присмехулник, не си познал.кого, ще стреснеш.
с дежурното си..''присмеХулие..)

я кажи нещо за Жириновски..
нали си баш полит..анализатор
моля ?
цитирай
9. notfun - ...венцоо, що тъй , всички КомуниЗи ,сте..йезуити, еле..па ти)) кеффф ми беше, обаче..
01.07.2022 20:13
Руската военна инвазия в Украйна влоши още повече глобалните вериги за доставки и доведе до поскъпване на енергийните ресурси и на стоките, отчитат от европейската статистическа служба.

България е на пето място по инфлация в ЕС с 13,4%
на годишна база
17 юни 2022 14:23
цитирай
10. notfun - ...оохх. моля теее..само, НЕ на мен )) не ми се прави,
01.07.2022 20:30
на МАЙКА ТЕРЕЗА, колко милееш за НАРОДА..
и да се чудите, всеки ден..в блокето..
как, да се похвалите, че... имате..Кон!!!
или, Белуга, или, Сервизи , от ,на баба ти..)
аз, имам само итал. и австрийски, у дома
и.БЪЛГ.кристал, разб.се..от Соца ...

...разбира се, ЛИЧНО ,аз, съм била и 10х по добре...
ноо, ЗАБЕЛЕЖИ, аз НЕ се оплаквам, бате венци..бате венци..
не търси, как да си развалиш..празничн настроение..Не бих желала..

аз, съм Философ, от малкаа..и пиша, за..'други неща'..а, не за манджата..

аз обичам книга, музика, морето, цветята, капучино, Мартини..
самолета, Мола, Джипа...
и, да имам,поне 3 френ парфюма...
не ме бъркай, с вашите булки..
на село сРпско...недей...
цитирай
11. marana69 - ...ето, още една..честна калудка,блокова метла,от 10г/ реве,и тя, за хой..
01.07.2022 21:03
ама, без парички, и така, по дебеличък...
..............
извади го, ''по навътре''..
всички, россофилски куТки, сте един дол дренки..
авантаджии, злобари., и интриганти...

Последни 20 регистрирани посетителя
20:17 - ххх
19:52 - хххх

19:42 - vencivaleri1951
18:24 - .....
18:22 - hloris
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: marana69
Категория: Тя и той
Прочетен: 1358016
Постинги: 1085
Коментари: 5747
Гласове: 1309
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930