Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.08.2022 09:15 - как, Хората..''доброволно''...
Автор: marana69 Категория: Тя и той   
Прочетен: 840 Коментари: 4 Гласове:
5

Последна промяна: 10.08.2022 09:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 
приеха...Робството....

+  Видео - Кръвните линии, Д.Айк..


МИТРАИЗЪМ И ХРИСТИЯНСТВО -

2ч./ Митраизма на българите



Православието дошло в Русия не е нищо повече от зороастризъм, съществувал някога на територията на Русия. Преминавайки през Персия и Византия, това учение е образувало затворен кръг, в който, чрез юдаизма, е въведено изкривяване, превръщайки го в Православие. То се осъществява чрез, непрекъснатостта на религията на Стария завет, религията на шумерите, и това е очевиден факт. Следователно източник на смущения при тази схема е все същия Шумер, нарушенията, които са превърнали учението на Христос - Зороастър от религия на истинското добро,  в православие, с оглед/цел превръщането на славяните, и не само тях, в роби.

Именно с тази цел е създадена религиозната част на персийския контур,
която може да бъде представена схематично, грубо, както следва
от схемата по-долу...
  

  Религиозния контур

/ следва...



image















Гласувай:
5



1. marana69 - ...сегаа...за бай лео, обещах едно кино..
10.08.2022 09:19
виждам , че ,той няма Ютюб канал
.. даа, но аз имам..2 два )))

нали, съм Мрежата на Арахна / по икиндия, Приказката..
мързи ме ощее...

Зодия Паяк, или невидимата Мрежа на Акаша..
родени, м у 15 05 и 08 06, някъде...

и бат Венцо, е тук, 'около мен'..астрални Близнаци ,сме..
а, го4о, е Змиеносец, писааах ехее преди 7 - 8г..
и МОЯТ МЪЖ, е Змиеносец..
...ОПАСНА ЗОДИЯ..камикадзе..

не ставай смешен, гет''ююю.....
цитирай
2. fun1001 - ето, там е крат ми отговор...разб се Локуми, мога да 'опъвам' и аз..до 25ч..в денонощие..)
10.08.2022 09:45


- мдаа...и Вавилонската кула..е...мираж..

поредната ''историч''..лъжааа...
Питър Брьогел, ходил до Рим.и така....)))
видял..Колизеума...и, го...Хиперболизирал..@@@

завъртя ми се Езика...на фльонга...)

но, виж, Идеята..за Хората, 'които се опитвали' да достигнат ''бога''
пак, в кавички.. ми, ДОПАДА, искрено...

Идеята ми беше да репликирам накратко..
леона, и баба панка..
за НАШИЯТ ОБЩ ЕЗИК и...СВЯТ..

етоо, така, мисля Аз...Целият Свят, е мой...
цитирай
3. marana69 - ...откак, заима Нет.Глупостта,се е увеличила, неимоверно..Ив Лечев
10.08.2022 10:04
...цитирам го, по така...деликатно..)

3. panazea - Много хубав анализ !
09.08 10:54
Всички империи неминуемо вървят към разруха.
И в основата е неравенството между хората.
А на Европа новата политика ще й изяде главата !
На рамо да си носят пакистанците , негрите
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: marana69
Категория: Тя и той
Прочетен: 1365024
Постинги: 1085
Коментари: 5747
Гласове: 1311
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930