Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.09.2022 20:58 - ето, това е ТЪНКА,и КОВАРНА,
Автор: marana69 Категория: Тя и той   
Прочетен: 2243 Коментари: 8 Гласове:
6

Последна промяна: 06.09.2022 20:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   
     Пропаганда, по всички... ""правила.""

    Музиката е мощна  НЛП - нервно линвинист.Програма, за 
    манипулиране/ на Съзнанието..писала съм такъв пост
    ехее, преди  8 -9 г, когато, имах ""респект"", от това местенце)
     Уви, талашит...
  
   инак,  Композицията, името, текста, Визията..ако щете,дресскода
   на""симпатягата, с име Шаман, е агресивно, и умело, направена...
   ""грабва  Сърцата"..нали, така и..трябва, бабоолейдева смешнице..
   етоо, така, ""действа"" Сатанаил  / който "постави  Антихриста,Путлер
   в Гл Роля, да...ЗАПАЛИ СВЕТА...за тоз "де духа"...защоо, бее??
  НЯМ,А  НИКАКВА РАЗУМНА ПРИЧИНА!!

    ВСИЧКО, Е ХеВЕРСКИ ТЕАТЪР../вжте и ПротоколитенаСион,тъ а бульо!!
     най жестокият начин, да се избива невинен  народ, и да се трупа ПЕЧАЛБА..
   / и Зеленский, и Путята, са ТЕХНИ ХОРА..и ЕС, разб се..
    и, Грейт Британия, барабар, баба  Лизи..)
   съмнявате ли се още...
   таа, четете пак, за Хитлер...Нета, е пълен, книги, бол...
    давала съм 5хх  списък на най..добрите автори, които, аз чета...
    ваша  работа...

    пп 
 
   не бъдете, първосигнални  бозайници..
  и..НЕ се ПРоДАВАЙТЕ за  никакви, мръсни пари..
  Аз, работя/их ,за моите   хиляди €€€€€...далече, от Дом и семейство..
  и моите деца, научих..така, ДА НЕ СЕ ПРЕДАВАТ..
  затова , го имам  и това  Голямоо Самочувствие...)
  това , Е ГОЛЯМА / дУХОВНА/ Победа..
  Смисълът, на..всеки  Живот!

 

         




Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. marana69 - https://milady.blog.bg/technology/2013/11/19/muzikata-e-moshtna-nlp.1208275
06.09.2022 21:01
ето го линка...
цитирай
2. marana69 - боцоо, ще те изрисувам пред СЕМ, лельоо..
06.09.2022 21:18


пий 2 -3 диазепама, и, ме...забравии..
гушвай..котараака, там..
цитирай
3. dobrodan - Шаманите не пеят по този начин.
06.09.2022 21:53
Нито текстът съответства на шаманизма.
Подделка, друзья, вы снова обосрались.
цитирай
4. vmir - Агресор да пее за свобода - трагикомедия.
07.09.2022 05:48
Все едно да тръгна да трепя хората по улицата, защото не ме гледат с обожанието, което заслужавам. После да хленча, че съм ги утрепал заради свободата. Лудото джудже е за усмирителна риза.
цитирай
5. marana69 - https://chitanka.info/text/2907-koleloto-na-vremeto/4
07.09.2022 08:40
[quote=dobrodan]Нито текстът съответства на шаманизма.
Подделка, друзья, вы снова обосрались.


....Шаманизма, е Духовна еманация, Ядро, на най
Висшите Енергии, и Път на Духа, към Вечността..

тази, 'гавра', е точно обратното
на това..Перверзията, т е лъжата, измамата е
в самият когнитивен сблъсък, в името на младежа.
и в самият..Рефрен...
ноо, това, са многоо тънки изкуства/ и практики..
и, малко, се досещат...)

краси, ето ти, и Подраък приятелю..заслужаваш()

цитирай
6. marana69 - ...гротескна / поръчкова/ перверзия..за да, наберат още Войничета, за Смърт
07.09.2022 08:43
[quote=vmir]Все едно да тръгна да трепя хората по улицата, защото не ме гледат с обожанието, което заслужавам. После да хленча, че съм ги утрепал заради свободата. Лудото джудже е за усмирителна риза.

....мисля, че си ме разбрал отлично, вмир..
Благодаря ти, френд..
радвам се , винаги, когато, си...наоколо )
цитирай
7. vmir - 6. marana69,
07.09.2022 11:39
marana69 написа:


....мисля, че си ме разбрал отлично, вмир..
Благодаря ти, френд..
радвам се , винаги, когато, си...наоколо )


И аз мисля, че в повечето случаи те разбирам добре. )
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: marana69
Категория: Тя и той
Прочетен: 1348935
Постинги: 1085
Коментари: 5747
Гласове: 1302
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031