Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.11.2022 22:59 - ....възмутена съм, от
Автор: marana69 Категория: Тя и той   
Прочетен: 712 Коментари: 2 Гласове:
4

Последна промяна: 20.11.2022 23:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
    този пореден  мръсен, публичен , и медиен, и медиен ..казус...
  това, не  може да е Българка.нито Майка.това,са, ""русски"" очи, и лакома..уста..
   Една българка, никога, няма, да постъпи така...
   да зареже  малкият си син, болен, с Баща, който, също
   оказва се, е инвалид...и ,да  седне на Фотьола,  некуде в Англия 
    да набл"юдава, моля ви, как, половин  България...
   без  пРезидента,, и Ракетни отряди, издирват/ доброволно/ детето и!!
  8 дни и нощи...за бога...
 
    Изведнъж, гръъмм..откриха го, чрез Врачка и..радиестезист..дали ??
   а, кой е осигурил тези  100 000, така...бързо, бързоо...все пак, вж Криза,сме )
   аз, решавам да дам 1 000, на онзи, който, ми докаже, че Парите ,са предадени..

  Разбрахме вече, че  доброволците,са отказали  пари, в брой...
  Кой се  гаври, с  бълг.общество.и каква БЕ ЦЕЛТА...
 ще продължа  утре с коментарии..

 https://dnes.dir.bg/comments/babata-na-sashko-mayka-mu-go-obicha-no-e-s-chuvstvitelna-nervna-sistema-video

image




 тази Медийна гавра ,и подигравка ,с гражданското о во..
 доколкото, то е отразено ,и във  всички социални мрежи/.
 и този  Обемен...цоцо@провал @@ е съмнителен, и ме
 тревожи и замисля...

  написах 5 коментара, защото, СЛУЧАЯТ, е много спорен
 и.НЕ,  така, битово,  ""случаен""
 моля, не ми затискайте УСТАТА с  лепенка..
 Не мога да дишам и..имам 
Аз пиша Винаги, по най, най Сложните  Теми..

 КОЙ, и  ЗАЩО, сътвориха.ТАЗИ ПРОВАНС ДРАМА,  
 с ЕЛЕМЕНТИ на  Хорър, и еВтин Водевил...

 ще си потърся  Правата и коментарите...
Създавате ми ненужно  главоболие..
 заради.  2 -3  ма НЛО Ботове..
така, не се прави   динамична Журналистика..

аз съм Юлия @ = @

image



Гласувай:
4



1. marana69 - написах 5 коментара, защото, СЛУЧАЯТ, е много спорен
20.11.2022 23:07


написах 5 коментара, защото, СЛУЧАЯТ, е много спорен
и.Не така, битово,""случаен"...
моля, не ми залепяйте УСТАТА с лепенка..
Не мога да дишам и..имам слабо сърце )
Аз пиша Винаги, по най, най Сложните Теми..

Кои, и ЗАЩО, сътвориха.ТАЗИ ПРОВАНС ДРАМА,
с ЕЛЕМЕНТИ на Хорър, и еВтин Водевил...
цитирай
2. marana69 - .. винаги, коагто има Проблем,
20.11.2022 23:29
'спонтанно''създаден, ''отзад' се крои...
некое Гоолямааа гавра, пропадня, като Бомбите,
на това цицорестооПадение@@
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: marana69
Категория: Тя и той
Прочетен: 1357621
Постинги: 1085
Коментари: 5747
Гласове: 1308
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930