Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2022 19:45 - за edno. самотно..pisimo
Автор: fun1001 Категория: Тя и той   
Прочетен: 1991 Коментари: 1 Гласове:
3

Последна промяна: 29.11.2022 05:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 




  без отговор..?

  Уважаеми админи!
 пак, съм..аз, то, други, не останаха..живи )
 в блога върлува жена на 36г, живее в Италия, Пескара.тяпише от 15г тук
 давамго за да проверите АйПи.В момента, тя има 10 Бана, наложени,
 но ,не спира да обикаля блога  анонимно ,и да  създава   тъпи..скандали..
.....при мен,""висят редовно..УЖАСНО, грозни коменти..срам ме е,да ги сложа.
 
 Моля да изолирате някак това зло..невидимо, нагло, злобно..неуморимо..
 ТО преследва НЕ само мен, а  всички, които имат антиПутински възгледи.
Аз съм в тази  група, от 3 г.и омразата  и агресията ескалираткато ураган..
 От 2-3 месеца Анонимното  НИЩО, ме преследва, и в този  ми блог,
 по цял ден-
 от 06 до 00 00.Това е безумно и нечувано агресивно.Аз не посещавам

 Русски  блогове,само Мир да има,и поне малко, ползотворна атмосфера.

     Основният профил на "колежката" мар 866, е този..
 

mar866.blog.bg/ 


   a, този е редовният 

  
 vasilisa1917.blog.bg/ 
   а има и още...25 ..кухии...)
      
    Разбирам, че e ужасно неприятно, но надяваме се, да вземете 
    сериозни  мерки!  Тя акумулира непрестанно нови.и фейк профили.

    Благодаря ви от името на всички ,които тя обижда и тормози!!
    а, те се страхуват да пишат, и говорят.
      
    с уважение, Юлия П.Тодорова
  / по-късно, ще добавя и колегите..
   09 07 2019 

   
   

   mar866.blog.bg/ , eho, oho, dedopesho, taranttula, elinora,puk,1-do 12 
    pantaleev, babameza, maraotpeskara, vacsine, go4ito..++++++++++++++

   a, този е редовният /skrit/   
 vasilisa1917.blog.bg/ 
   а има и още...125 ..кухии...)
      
    Разбирам, че e ужасно неприятно, но надяваме се, да вземете 
    сериозни  мерки!  Тя акумулира непрестанно нови.и фейк профили.

    Благодаря ви от името на всички ,които тя обижда и тормози!!
    а, те се страхуват да пишат, и говорят.
   




Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. fun1001 - ...Радка Пиратка, Просветителка,от Ст Га@ора..
30.11.2022 14:58
Автор: elenkokoschkov Категория: Други
Прочетен: 307 Коментари: 13 Гласове: 6
Последна промяна: 00:14

...полунощ, отколе, мина..
маалаата , е заспала..
само , нашта вярна Радка..
опънала е, скромна..палатка..
провиква се, тя..отдалече..
...опcа опcааа...

къде одиш, ма Фуно нефелна..
аххх, как мечтая..
да сепна таз Усмиффка небесна..
ахх, ти лоша,паТице.небесна..

Ахх, Облаче,цветно, пухкавоо, и леко..
..кое, Сърце. пак разби...
без да искаш..но,сладко..
ще запитаме, и Дончо, високоо..
хейй, къде са покри..
бат-коо...баат-ко... )




Отде идеш, облаче ле бяло,
В Крива бара що си ми видяло?

Не видя ли Юлини обори,
И не чу ли с крави да говори:

"Где видяхте Мара от Пескара,
Да я хвана тази кучка стара!"
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: fun1001
Категория: Тя и той
Прочетен: 1591687
Постинги: 1175
Коментари: 8883
Гласове: 1564
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930