Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.01.2023 14:11 - ...А Л А Р М А. по БЕЛ ?
Автор: marana69 Категория: Тя и той   
Прочетен: 1495 Коментари: 4 Гласове:
8

Последна промяна: 06.01.2023 17:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

...моля Литературните корифеи
 и, Гл специалисти,по БЕЛ,да  рекоментират..
 по този текст...

  лично, аз, се отказах на 6 ти ред)


image

image



Гласувай:
8



1. dobrodan - От горните редове научавам,
06.01.2023 18:49
че сексът не се прави с финес.
Хм.
Винаги съм мислил обратното.
Колкото до руската литературна вселена... да си я разглежда който иска.
Харесах Булгаков и Тютчев. При единия не забравяш на 20-та страница какво е било началото, а другият е един от най-изтънчените сърцеведи в литератрурата въобще.
Отдавна не ги чета, има-няма 30 и повече години. Но съм ги запомнил, все е нещо :).
цитирай
2. milady - Абсолютно вярно ,всичко е субективно /дори и сърбelaa@
06.01.2023 19:54
cell написа:

Темата – хроничен абцес )))
има „бегла „))) връзка с четивото ми в момента /Филип Рот – „Животът ми като мъж „ /и се изкушавам да споделя : „ Беше вулгарна, инфантилна, невежа, напълно лишена от дълбоките чувства и извисения дух, на които той толкова се възхищаваше в книгите – и в личността – на Вирджиния Улф, чиято снимка стоеше на бюрото му през последния семестър в „Бас“. След бурния им,
безразсъден месец постъпи в армията, изпитвайки тайно облекчение,
че е оставил зад гърба си високото пет стъпки и девет инча момиченце на Ал и Мина. Тя беше изкусителна робиня и изключителна любовница, но не можеше да е сродна душа на някой като него,чувствителен към големите писатели и великите книги. Или поне така му се струваше, преди да му зачислят винтовка модел М I, когато откри, че се нуждае от всеки, който вече присъстваше в живота му.„Обичам кочана ти шепнеше момичето по телефона. – Толкова ми липсва кочана ти. О, Нейтън,докосвам рунтавелката си и си представям, че го правиш ти. О, Нейтън, да свърша ли по телефона? Нейтън?“

цитирай
3. marana69 - къде изчезна, авторката..хубава закачка, беше...
07.01.2023 09:00


cell написа:

Темата – хроничен абцес )))
има „бегла „))) връзка с четивото ми в момента /Филип Рот – „Животът ми като мъж „ /и се изкушавам да споделя : „
цитирай
4. marana69 - сеХ, и финес..краси ) ти си, непоправим..романтик..
07.01.2023 13:27
[quote=dobrodan]че сексът не се прави с финес.
Хм.
Винаги съм мислил обратното.
Колкото до руската литературна вселена... да си я разглежда който иска.
Харесах Булгаков и Тютчев. При единия не забравяш на 20-та страница какво е било началото, а другият е един от най-изтънчените сърцеведи в литератрурата въобще.
Отдавна не ги чета, има-няма 30 и повече години. Но съм ги запомнил, все е нещо :).


....ако, имаш предвид, френският сех @
може би, може би..
можем, да приемем, че, при него,имаме..някакъв финес..) и майсторство, изкуство..

по принцип, самият..сеХ, е агресия
/ аа уу, дай, а сегаа... пак, пак...думба лумбаа...оофф.. ооххх и оооомммм.... )))
животинско, не ,ли ?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: marana69
Категория: Тя и той
Прочетен: 1365273
Постинги: 1085
Коментари: 5747
Гласове: 1312
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930