Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.02.2023 09:39 - още, малко /моя/ критика )
Автор: marana69 Категория: Тя и той   
Прочетен: 394 Коментари: 1 Гласове:
4

Последна промяна: 21.02.2023 11:47

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 





колегаа, мултиГого, ТОВА, е Театър,а  не  ИСТИНАТА!!!
/ затова/ му казвам и 100х Окултна Геополитика/ то, и друга, нама..
нищооо, НЕ си чел )  освен СМИ/ на русском езике))

image


image
 ако не съм, нахално, безпардонна..)

НИКЪДЕ, и никога, НЕ съм казвала, че имам ""топки""...
 но, аз имам  ЖЕЛЕЗНИ  2 топки, ташунко.и ТОВА, те вбесява, от 4 -5год..
/ все повече,звучиш, като...новите, циркови Гастрольори, в Нетя @


пп
нарочно, сложих, и красивата  картинка..набързо, това,ми попадна..
в ""палавите ръчички""..

------//-------///----//--

ето,Го ,и другият..    върл, гастрольор +++


Цитат 3-ти, който също много добре да прочетат путьовците на Путьо:

"Въпреки че Белият дом остана предпазлив за това как Байдън е пътувал до Украйна, американски служител, цитиран от New York Times, предположи, че Байдън е пристигнал в Киев след трансатлантически полет до Полша и пресичане на границата с влак, пътувайки близо 10 часа до Киев в същия както направиха други американски служители през последните месеци.
Други чуждестранни лидери, които са дошли в Украйна – включително бившият британски премиер Борис Джонсън и френският президент Еманюел Макрон – също са дошли с влак от Полша..."


Да питам ли защо руските всеинформиращи СМИ ни думичка не обелват за това,
че освен Байдън в Киев са пристигнали (ОТДЕЛНО) и други западни лидери?

МАЙ НЕ САМО НЕ ИМ Е ИСКАНО "РАЗРЕШЕНИЕ", А И НЕ СА ЗНАЕЛИ, М?



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. marana69 - Напрежението, поправя Реалността/ и виртуалноста. на тъпи те копЕуета
21.02.2023 09:43
/ които, не знаят, колко, са..тъ и...)

ако, не съм,прекалено, нахално безпардонна..)

НИКЪДЕ, и никога, НЕ съм казвала, че имам ""топки""...
но, аз имам ЖЕЛЕЗНИ 2 топки, ташунко.
и ТОВА, те вбесява, от 4 -5год..
/ все повече,звучиш, като многоострадалната Геновева..
и, новите циркови Гастрольори, герои, в Нетя @


пп
нарочно, сложих, и красивата картинка..набързо, това,ми попадна..
в ""палавите ръчички""..
цитирай
2. marana69 - Аве, мастъре Го4ев )
21.02.2023 10:41
поговори ни, сега за Зелето,Байдън, и Пут пУТ
КЪДЕ са им милиардите и, на Тримата..

остави ме, мен..,за десерт

Черешката на Тортата ))))
в твойто, Велико, но, Калифорнийско.
Житие Битие, грешного Гога..

дерзай..следя те..
цитирай
3. notfun - разбираш, от Военна музика, колкото и мара го4ева ваксиноваата..пушилка )
21.02.2023 11:52
това са ФИГУРАНТИ..
ДРУГИ ХОРА, управляват, БайДън, Зеленото,и
и Куклата Путя / уже, давним давно, его, нетУ ..

Не важно, что Джо Байден привез в Украину. Самое важное, что он приехал. В столицу воюющей страны. В период ее важнейших, основополагающих в новейшей истории событий – Революции Достоинства и вторжения недоимперии.

https://24tv/ru/bajden-unizil-putina-svoim-vizitom-kiev_n2259411
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: marana69
Категория: Тя и той
Прочетен: 1361365
Постинги: 1085
Коментари: 5747
Гласове: 1311
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930