Постинг
16.03 09:30 -
....изПревари ме Дела, както..винаги )


Днес, да поговорим, увацаеми колеги, съблогери..
по Темата :
Кои са, са според вас...Българските Гербове, през годините...
Лъв, Орел,Крава, Бик, Кон,или..Дракон..
или, Орел, Рак, и, Шука...)
пп
Иван Тенев, е езотерик , оперетен артист, дежурен по Интернет
/ платен, на дребно..инфлуенсър, както, му се вика...
за пред.. 24ч..ТВ Пералня...
ето, ТУК,обаче, съм съгласна...ОТКЪДЕ ,ИДВАМЕ...

Историята преди и след... Иван Тренев. Или "Боговете са безсмъртни хора,
а хората са смъртни богове."
"С надежда, че щете послуша тия спасителни за вас речи и щете престане отсега нататък занапред да се селите или разбегвате по чужди земи, оставам ваш съотечественик, молитвующ ви здраве и вразумление от Бога." Г.С.Раковски
Лъв, Орел и черен Вълк са част от древните ни гербове.
Светът осъжда сатаната Путлер
Току-що златото отново прехвърли психоло...
ЧОВЕШКОТО В ЧОВЕК ОПОЗОРЕНО
Току-що златото отново прехвърли психоло...
ЧОВЕШКОТО В ЧОВЕК ОПОЗОРЕНО
Автор: Проф. Атанас Стаматов
Издателство: МГУ "Св. Иван Рилски"
БИБЛЕЙСКИ НАРОД ЛИ СМЕ БЪЛГАРИТЕ?
и аз ,имам линковее...ехее...ето, ЕДИН ВАЖЕН !! наУчен )
и ти ли си..Велиака..Тракийка..мила..)
Посоката, е такава :
Атлантида- Египет- Шумер Вавилония -
след последн ПОТО, Хората, Ората, бягат,''на дясно''
- Индия, Китай, Сибир..Алтай..
Урал, Памир..Тибет..
Кззахстан, Волжска - и после, ''ред по ред'',дооо...Онгъла ))
Аз, съм родена, там, Първа Дунавска България, наречена от теб,Културата Варна...
бравоо, хубава идея, обаче..
освен БолгарскояИстория., има и такава - Световна, и ,древна, разб се ..
Благодаря, подкрепи ми..Темата, без да искаш...
Аванти...)
Коментарът чака одобрение
Постинг: Историята сега
Автор на постинга: wonder
Редактирай | Изтрий
цитирайИздателство: МГУ "Св. Иван Рилски"
БИБЛЕЙСКИ НАРОД ЛИ СМЕ БЪЛГАРИТЕ?
и аз ,имам линковее...ехее...ето, ЕДИН ВАЖЕН !! наУчен )
и ти ли си..Велиака..Тракийка..мила..)
Посоката, е такава :
Атлантида- Египет- Шумер Вавилония -
след последн ПОТО, Хората, Ората, бягат,''на дясно''
- Индия, Китай, Сибир..Алтай..
Урал, Памир..Тибет..
Кззахстан, Волжска - и после, ''ред по ред'',дооо...Онгъла ))
Аз, съм родена, там, Първа Дунавска България, наречена от теб,Културата Варна...
бравоо, хубава идея, обаче..
освен БолгарскояИстория., има и такава - Световна, и ,древна, разб се ..
Благодаря, подкрепи ми..Темата, без да искаш...
Аванти...)
Коментарът чака одобрение
Постинг: Историята сега
Автор на постинга: wonder
Редактирай | Изтрий
а, тооо, Навалица, ималоо...
леля Босса е от 03 40, на крак..
с Лопатаата, № 9....
то аз съм Кришна, Рама и Шива наведнъж.
Гербът на познатите ни Българии е дракон. Проследил съм го в блога си.
Разгледай тук
https://dobrodan.blog.bg/history/2019/11/08/ne-samo-nashata-istoriia-e-mylchaliva.1681550
тук
https://dobrodan.blog.bg/history/2019/10/31/za-koe-mylchi-istoriiata-ni.1680377
а тук https://dobrodan.blog.bg/history/2020/09/12/posveshtava-se-na-potrebitelite-vled-ilianv-bulgares-i-koito.1727264
са някои местонахождения на IYI :):):), да си ги имаш с ориентировъчна датировка.
Булгарьi бьiли везде?
Да.
цитирайГербът на познатите ни Българии е дракон. Проследил съм го в блога си.
Разгледай тук
https://dobrodan.blog.bg/history/2019/11/08/ne-samo-nashata-istoriia-e-mylchaliva.1681550
тук
https://dobrodan.blog.bg/history/2019/10/31/za-koe-mylchi-istoriiata-ni.1680377
а тук https://dobrodan.blog.bg/history/2020/09/12/posveshtava-se-na-potrebitelite-vled-ilianv-bulgares-i-koito.1727264
са някои местонахождения на IYI :):):), да си ги имаш с ориентировъчна датировка.
Булгарьi бьiли везде?
Да.
индийското знаме.
Нашият трибагреник с колелото на циганите в него :):):).
Защо куп държави използваме едни и същи цветове в знамената си?
Не знам дали има някакво правило. Обаче се набиват на очи: Италия, Казан, Унгария, Мексико, дори някои от северноафриканските държав слагат по малко от тия три цвята. Сега виждам и Индия.
цитирайНашият трибагреник с колелото на циганите в него :):):).
Защо куп държави използваме едни и същи цветове в знамената си?
Не знам дали има някакво правило. Обаче се набиват на очи: Италия, Казан, Унгария, Мексико, дори някои от северноафриканските държав слагат по малко от тия три цвята. Сега виждам и Индия.
5.
marana69 -
....хората, многоо, си обичат..''лаф, моХабета @) и нищоправенето..БГ чнационал Черта..
16.03 11:09
16.03 11:09
толкозз за Тракийските лакардии на половин ,Южна БУлгария..
та и Иван Тренев...което, ме напушва, на смяххх...
за Либрето - Селска чест..
...били сме..по Света, ,къде ли не..
около 400 000 млн, може и повечее..по бг ровове..
Но,НЕ съм..съгласна, че ,сме ''уседнал'' народ...)
номади сме...търсачи, преследвачи..завоеватели..
и, това..продължаваа,...Ген )
цитирайта и Иван Тренев...което, ме напушва, на смяххх...
за Либрето - Селска чест..
...били сме..по Света, ,къде ли не..
около 400 000 млн, може и повечее..по бг ровове..
Но,НЕ съм..съгласна, че ,сме ''уседнал'' народ...)
номади сме...търсачи, преследвачи..завоеватели..
и, това..продължаваа,...Ген )
6.
marana69 -
http://www.protobulgarians.com/Kniga%20AtStamatov/Baalgarite-bibleyski%20narod.htm
16.03 11:14
16.03 11:14
TEMPORA INCOGNITA НА РАННАТА БЪЛГАРСКА ИСТОРИЯ
Автор: Проф. Атанас Стаматов ; Издателство: МГУ "Св. Иван Рилски"
БИБЛЕЙСКИ НАРОД ЛИ СМЕ БЪЛГАРИТЕ?
Преди повече от десет-петнадесет години срещнах в статия на Б. Цонев библейската версия за произхода на народа ни. За наш родоначалник бе посочен Булгар - един от синовете на Тогарма. Авторът се позоваваше на писмото-отговор, изпратено от хазарския хаган Йосиф (между 954-961 г. по М. И. Артамонов) до видния сановник в Кордовския халифат, испанския евреин Хасдай Ибн-Шафрут. Последният моли хагана да му съобщи сведения за хаганата и специално да отговори на въпроса как евреите са попаднали в неговите владения. Същото питане Ибн-Шафрут отправил по-рано и до хазарските евреи в Константинопол, за което свидетелствува открит от С. Шехтер (1912 г.) фрагмент в Кембриджската библиотека. В отговора си Йосиф използува еврейските генеалогични таблици, надстроени над библейските генеалогии и заявява, че хазарите са потомци на седмия син на Тогарма, а като девети син споменава Булгар, от който водели началото си българите
[Виж Cassel P., Der chazarischen Konigsbrief,Berlin,1877,S.71 -Togarmae: Ugri, Dursu, Avari, Hunni, Basilii, Tarniach, Chazari, Zagora, Bulgari, Sabiri]. Съгласно
следва..
е близо до истината.
Видя ли знамената и знаците от горните коментари?
Даже си мисля, че по-голямата част от древните българи са народи отпреди библейския потоп. Така и не разбрах откога се датира той. Средиземноморският - ясно, черноморските - горе-долу и те (не е само един).
Библейският откога е - не мога и не мога да намеря датировка.
цитирайВидя ли знамената и знаците от горните коментари?
Даже си мисля, че по-голямата част от древните българи са народи отпреди библейския потоп. Така и не разбрах откога се датира той. Средиземноморският - ясно, черноморските - горе-долу и те (не е само един).
Библейският откога е - не мога и не мога да намеря датировка.
Различно време на поява на библейските книги
Печатната Библия на Гутенберг
Печатната Библия на Гутенберг
Библията не възниква изведнъж: нито сборникът, нито отделните книги. За нея е характерно не само разнообразието на нейните литературни видове, а и различното време на поява на нейните книги или части от тях.
За ранната поява на писменост свидетелстват най-старите библейски книги
(Изход, 32:15 и 34:28 – за Мойсей, и Съдии, 8:14 – за един младеж) и т.нар.
Календар от Гезер, за който някои археолози смятат, че е домашна работа на ученик от края на 11 или началото на 10 век пр.н.е..
От Библията се
Литературната дейност преживява разцвет в периоди на политически
и религиозен подем, а за библейските писатели това са периодите на:
Мойсей (13-12 век пр.н.е.);
Давид и Соломон (10 век пр.н.е.);
Пророците, особено Исаия (8 век пр.н.е.);
Цар Йосия и пророк Еремия (7-6 век пр.н.е.);
Ездра и Неемия и редица малки пророци (5-4 век пр.н.е.);
Периода на въстанието на Макавеите (2 век пр.н.е.);
Новозаветна литература (1 век).
дооо Северните морета...да ''образуват'' АнглоСксонската нация...
това, гледам, е подплатено..с Митове, легенди и..Езотерика...
пустата му Езотерика...масова дъвка, стана...
А, НЕ биваше, да е така...
цитирайтова, гледам, е подплатено..с Митове, легенди и..Езотерика...
пустата му Езотерика...масова дъвка, стана...
А, НЕ биваше, да е така...
Езотериците :):):) да си гледат тяхната работа :) и да не се набъркват в историята.
цитирай
12.
notfun -
....краси, разб се, че..знам ) аз чета Световна История.а не Болгарско рооскоя слаВянскоя..
17.03 13:45
17.03 13:45
баб Панассейна Латерна, обче, НЕма и хабер...затова, и, не..
коментира..а, дрънкории...троловъдни лакардии..при..дедо Пеш @
амии...ревнувааммм...якооо...))))))))))))))))))
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене