Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.05.2023 08:14 - ..в еротичо-секс Дебати, се вихри нашатабаба)
Автор: marana69 Категория: Тя и той   
Прочетен: 801 Коментари: 10 Гласове:
7

Последна промяна: 27.05.2023 08:26

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


Еротична сесия събуди страсти около спряна постановка/в Ямнболско..

Автор Plovdiv-Online    07 фев. 2022  

Актрисата от Ямболския театър Яна Бобева набира популярност с еротичната си фотосесия заснета от Петър Денчев – известен български писател, режисьор и професионален фотограф.

Преди три месеца тези снимки бяха копирани от фб-профила на актрисата и публикувани в различни електронни издания.

В това отношение един от вестниците държи рекорда – страницата със статията за актрисата е била посетена
от над 11 000 000 (единадесет милиона) читатели.

https://pik.bg/яна-бобева-с-дръзка-секси-фотосесия-пуританите-в-шок-снимки-news1068518.html

Ако предположим, че целият български народ (възлизащ на около 6 милиона) е разглеждал тези снимки, то става ясно, че и в чужбина те се радват на голям интерес. Там най-малко 5 милиона чужденци са разглеждали снимките.
 

Постановката е станала скандално известна с това, че в една от сцените актьорите са разигравали и демонстрирали пред зрителите полов акт. Всичко това впоследствие е предизвикало протести от страна на възмутени родители и учители с настояване за незабавното спиране на пиесата.

Последвали са и реакции от страна на ощетените актьори с аргумента, че в секса нямало нищо срамно, че вече и децата знаели всичко за секса и пр.

В този стил е и публикацията на актрисата Даниела Райчевска от края на 2015-ат в нейния фейсбук-профил:

…днес ли?… Да започна от вчера… Каза ми службата Организатори, че „РАЗЛИЧНИЯТ“ няма да се играе, защото… защото… Няма да се впускам в подробностите на разкопания Център на Ямбол – това е за добро. И публиката ни крачи през калта, за да ГЛЕДА. ТЕАТЪР. За гимназиалните ни учители ми е думата. Казали, че „Различният“ не е подходящ за учениците им. Уважаеми „учители“! Где са ви очите?! Та вашите 12 годишни подопечни пушат в двора на Математическата ви гимназия. И на всички гимназии. Те, неподходящите, знаят повече от вас, „учители“, как се правят онези движения, наречени секс. В нашия спектакъл „Различният“ само в няколко секунди се казват прекрасни думи за секса. Прекрасни, защото е секс, който се прави заради ЛЮБОВТА. РЕАЛНАТА. А не онова удобно състояние на виртуалността, за което, вие наши ямболски и не само ямболски учители, всячески се опитвате да НЕ разговаряте в часовете си. С неподходящите ви. …гневна съм…ама защо ли… Това ми се е случвало толкова често… Вървете на майната си, невиждащи ЖИВОТА!”

Даниела Райчевска е публикувала и мнението на една 13-годишна възмутена ученичка. Между другото, актрисата, която вече е в пенсионна възраст и доста над 60-те, твърди, че тази ученичка е един от нейните духовни учители (!?!) Ето и коментара на „духовния учител”:

Едно от нещата, които ме възмутиха и натъжиха едновременно, беше точно това – държанието и мисленето на моите учители… И на моя директор, за който всички мислят само добри неща, никой няма смелостта да изкаже истинското си мнение по въпроса… Аз ще си замълча… Не понасям хора....


image





Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. marana69 - https://plovdiv-online.com/reference/laf-na-denia/erotichna-sesiya-sabudi-strasti-okolo-spryana-postanovka/
27.05.2023 08:16
вижте и, още, Сканадали и глупотерии..бабана77!!!!
с ккаво, се занимава х 26ч...

„Едно от нещата, които ме възмутиха и натъжиха едновременно, беше точно това – държанието и мисленето на моите учители… И на моя директор, за който всички мислят само добри неща, никой няма смелостта да изкаже истинското си мнение по въпроса… Аз ще си замълча… Не понасям хора, които говорят, без да са видели, без да са зърнали и разбрали нещата със собствените си очи… Половината от моите „учители“ със сигурност не са гледали постановката… Но щом другите казват, че е пошла и със сексуален аспект – нека да вярваме на хорската злоба… Постановката е далеч по-различна… Но естествено, те ценят или КЛАСИКИТЕ, или „БЕЗКРАЙНО ЗАБАВНИТЕ“ постановки, които всъщност са една огромна измислица… защото нищо не е само щастие… Не можеш да щракнеш с пръсти и любовта да те връхлети…
НЕ! ВСИЧКО ТРЯБВА ДА БЪДЕ ЗАСЛУЖЕНО!“

/мнение на 13-годишно момиче, която е в ареала на моите духовни учители/”

Следват и коментари на възмутени граждани...
цитирай
2. marana69 - ..ето, затова, пиша...народе,клети...
27.05.2023 08:18


– В ямбoлcкия тeaтър щoм c тaкивa мeтoди търcят зритeли, нaй-дoбрe дa гo зaкривaт. Кaктo и бoлницaтa им „Cв.Пaнтeлeймoн“.

– Каквато държавата ни, такъв е и театъра. Наркомани, алкохолици… леки момичета. И после чакай от тази жена да ти създава семейство и да гледа деца!”

Можем само да се съгласим с последния коментар:

„Каквато държавата, такъв и театъра!”
цитирай
3. milady - Чу дно, нали...)))
27.05.2023 08:57
ваЙпър,амаа...як...

затова, бе ви омотала,тук..
в розовво помийни..връзки, до преди да сев разпиша..
отврат..за дребни парички, от ГугъладСенс@
цитирай
4. krumbelosvet - По-точно
27.05.2023 08:58
Държава-колония я развращава МЕТРОПОЛИЯТА. Както е развращавала индианците, преди да ги докара до днешния им хал.
цитирай
5. notfun - ...дядо круме, ти..дрънкаш,още,
27.05.2023 09:03
по големи глупости..
мен никой, не ме е развратил, напротив..
нито, моите деца...гордея се с тях..

не ти мяза хх 28ч, да ми се мъкнеш, след полата..дядка на 76

айдее, пиши си в твоята...кочина..
дадох ти, достатт, място.
цитирай
6. jupel - къде ми е коментара?
27.05.2023 17:14
питам , а имам право само да питам,нали?
цитирай
7. marana69 - Ани ,не съм изтривал нищо
27.05.2023 17:27
давай го пак, насам,)
цитирай
8. level6661 - Черната вещица/ на снимката
27.05.2023 19:34
Нещо много ми напомня на една пУетеса, в трета младост@
цитирай
9. krumbelosvet - Драга нотфун
27.05.2023 21:46
не съм на 76. На 80,5 съм. Сичката ти инфо е такава.
цитирай
10. marana69 - ...недей, да ме..преследваш.. дрта мижитур ка..
28.05.2023 07:01
важно, е че си..гумена глава..

не държа, на попдробностите!!

такаав съм аз..лошааа..ноо...ПРАВА

ареед чупка, при баба ти, и си..''отвори'' твоята...дупка..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: marana69
Категория: Тя и той
Прочетен: 1357943
Постинги: 1085
Коментари: 5747
Гласове: 1309
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930