Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.12.2021 22:44 - пУезия № 1...
Автор: marana69 Категория: Видео   
Прочетен: 774 Коментари: 8 Гласове:
3

Последна промяна: 30.12.2021 22:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

     мара Тъпо..тоо,пак ми Окрала умната Шотка!
    и пак, НИЩО, полезно, уви ,не разбрала...
    макар, да брише, Суката , от 05 04  заранта..
    като една..злополучна, и тъжна..Маргинала..
    куцата сврака, имала  два Крака -  43 та, мярка  )
     Кой, не знае.. за Благ0родката Мона-Mарка..
     Хистеричната  Муза ,на  комуАналната Агитка..
     която, родила  от мъка..3 чаавета, 
     още, и  99 ххх..джендърски..Ника..))

https://blag0rodka.blog.bg/drugi/2021/09/28/gledni-tochki.1781486

  ( тук има..ощее Идиотии  за следващите 20г ))))

15. puk10 - Мъро, нещастнико, още ли душиш г...

05:07
Мъро, нещастнико, още ли душиш гащите на майка ти, м? цитирай
 
16. pantaleev - Сашко Донев
13:10 Много го мразиш Мъро а? Щото преди години разкри що за боклук си!?! Винаги си бил едно говно Сашко. Пискова няма да ти го лапа колкото и да искаш. Пробвай с Стефан Кръстев. Той е виден педал. Много се радвам, че Ви смазахме през годините. цитирай
 
17. puk10 - Мариян Борисов,

14:19
слушай ти копеленце нещастно. Не ме карай да покажа минетчийската ти джука и циганската мутра. Гина добре те беше орезилила преди години. Беше по-нисък от тревата, присламчваше се до Свилен и Бале, за да не те мачкат. Всички те подиграваха неграмотнико мръсен. Сега на какъв се правиш? Ако не спреш да обиждаш Пискова, ще изкарам всичките ти цигански снимки от Фейса. Капиш?



Гласувай:
3



1. marana69 - ..лудата..кака марабара, 20г гони дрти Комунали, и от 10, Бат Гого))))
28.12.2021 22:50


28.09 13:32 - Гледни точки

Автор: blag0rodka Категория: Други
Прочетен: 461 Коментари: 10 Гласове: 5


Не съм от хората, които се бъркат в блоговите интриги. Наблюдавам отстрани и чета. Чета много и всичко знам. И щом на мен ми прекипя, представям си какво е на останалите блогъри.
Да си присвоиш чужд живот, пък бил той и на собствения ти син, е меко казано психарско. Да го присвоиш и да го надграждаш всеки ден, това вече си е диагноза. И защо?! Само за да докажеш на Венци, Юлия, Гетьо и останалите, че си нещо? Не го разбирам това.
Познавам Божо. Приятели сме във Фейсбук. Свестно момче, заминаха с приятелката му да учат в Амстердам. Живеят на квартира и подработват за да си плащат разходите. Няма и помен от пребогатия му баща.
Божо работи за Catawiki, сайт за онлайн продажби. В България работеше за Юбер. :)
цитирай
2. marana69 - ...откъде го познаваш ,ма куТко ниедна ) и ЗАЩО, слухтиш след..чужди мъже, по 29 ч !!! М?
28.12.2021 23:00


Познавам Божо. Приятели сме във Фейсбук. Свестно момче, заминаха с приятелката му да учат в Амстердам. Живеят на квартира и подработват за да си плащат разходите. Няма и помен от пребогатия му баща.
Божо работи за Catawiki, сайт за онлайн продажби. В България работеше за Юбер. :)
цитирай
3. marana69 - Последни 20 гласували: 22:52 - lamb
28.12.2021 23:02
и аз та оби4ам ,бабС ()()()
цитирай
4. marana69 - ...ОТКРИЙТЕ РАЗЛИКИТЕ!))))...лудото, си говори, САМО от 20г..
28.12.2021 23:07
кой ми свали..снощи Поста, с Хубавата Коледна картинка на Батко..)

26.12 15:59 - Midwinter Night's Dream

Автор: go4iito Категория: Лични дневници
Прочетен: 185 Коментари: 17 Гласове: 13

Сън в зимна нощ, но не по Шекспир, а по панагюрски. Нещо подобно на ония...яйца дето плуват, да не казвам в какво.
Празници са. Седя си аз пред лаптопчето ми, милинкото, върху плотчето ми, още по-милинкото и си сънувам.

Харесал съм си аз едно рускинче, Ася - на американски Айша, пък аз й викам Айшето.
Лафим си с Айша и аз й викам: "Метни една снимка как седим пред камината". Айшето веднага праща. Папочка с две големи възлести ръчища, с ламаринен пръстен купен на Капалъ чарши и часовник на Картие правнучето по руска линия.

Завиждам им за уюта, мятам на папика една дядомразова мутра и готово - това съм аз!
И Айшето е мое, и къщата е моя, там в американската Фунда ги дават по две за рубла. Имах аз една рубла в оная книга, милинката и си купих две.

Богат съм! Ръцете ми стават огромни. Грабя пачки. Събирам колкото се може повече. И пръстите ми растат. Също като носа на Пинокио, нали знаете защо расте?
Потъвам в блаженство. Това съм аз...

Петелът изкукурига, кучето се разлая. Селските псета подеха мелодията и в колониите настана какафония. Американските колонии, вие да не си помислите нещо нашенско?

ОТКРИЙТЕ РАЗЛИКИТЕ!
цитирай
5. fun1001 - https://go4iito.blog.bg/profile.php
28.12.2021 23:30
ludata Zomba, 1986, ot Pescara...

Име:Гого Юлин Карибски
Пол:мъж
Град:София
Професия:професионален лъжец
Интереси:бабки (руски ез.)
цитирай
6. notfun - ...да си луд, плосък, и..забавен, не е едно и съшо )
28.12.2021 23:53

...нужноо е..многооо повече..
КОЕТО,на теб , ти липсва, марого4ева
........
ОПИТА!!
Интелекта..
Любовта.към Играта...)
лека, и мека..от кака ))
цитирай
7. marana69 - психичните аномалии...на St. Vacsine.))))))..борнее, борнее, прибери си срамотиите, на 100г стана
29.12.2021 00:03


В последните медийни новини от Таратанция основно внимание се отделя на наближаващия финал на епичната борба за престижните челни места в годишната класация за “Топидиот на блогбегето - 2021"

Финален спринт на водачите в класацията !

27.12 14:14 - Великата класация е тук! - На известния (спортен) наблюдател и вещ анализатор на психичните аномалии St. Vacsine.
цитирай
8. dobrodan - Ей......с това ранно заспиване
29.12.2021 10:18
все изтървам по нещо :).
Не, класацията на ваксината е правилна. Поне според мен.
Вярно е, конкуренцията е смазваща. Все пак за два дни няма как да се обърне класацията :), Шехерезада е достоен за учебниците.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: marana69
Категория: Тя и той
Прочетен: 1357583
Постинги: 1085
Коментари: 5747
Гласове: 1308
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930