Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.01.2022 09:01 - пожелахте, да чуете..)
Автор: marana69 Категория: Видео   
Прочетен: 779 Коментари: 8 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 

- А къде мога да намеря някой нормален?
- Никъде – отговори Котака - няма нормални. Всички са толкова различни. И това според мен е нормално...


Висшият Аз и потоците от инкарнации. Матрицата V  

  Отвъд края на играта от трета плътност
Този материал е за МНОГО Напреднали. Може да помогне на инкарнацията, ако го чете, но определено ЩЕ помогне на вашата Финална Инкарнация независимо къде се намира тя сега.

Висшият Аз и потоците от инкарнации

В други сегменти на Матрицата 5 съм обсъждал вътрешната и външна форма на Висшия Аз от гледната точка на една Финална Инкарнация. В този кратък сегмент ще разгледам връзката между Висшия Аз и стотиците и стотици инкарнационни потоци. Като погледнете илюстрацията на корицата  ще видите няколко от тях, свързващи Висшия Аз с различни инкарнации. Към всеки Висш Аз с едновременни инкарнации има доста над 1,000 подобни потоци.

Едновременно инкарниращият се Висш Аз има на своята вътрешна стена стотици  и стотици изображения на инкарнациите, които се осъществяват на Земята от трета плътност. Това, че изображенията на главите на дадените инкарнации се намират на вътрешния Висш Аз означава, че инкарнацията е все още активна в съответния времеви период (на Земята или в астралните равнини) избран за нея от Висшия Аз. Това се контролира от Времевата Връзка вътре във Висшия Аз.

Там няма да видите извънземна инкарнация, защото щом висшият Аз избере да поеме по пътя на едновременните инкарнации, всички извънземни инкарнации на този Висш Аз свършват. Не можете да имате извънземна инкарнация и едновременно с това да сте на пътя на едновременните инкарнации. Посредством Времевата Връзка тези инкарнационни изображения са източници на масивните количества информация постъпващи във Вашия Висш Аз. След Играта ЦЯЛАТА тази информация плюс всичко, което сте знаели преди да се присъедините към Играта, ще ви бъде отново  достъпно.

https://pims.ucoz.net/blog/2013-12-14-596


image



Гласувай:
3


Вълнообразно


1. marana69 - ...следвайте ме.../ и специално, за мой Друг Венци..) пожалуй..
15.01.2022 09:08


...многоо...хора, намират..Статуквото/ Матрицата..
09:05
за..'нормално"...на мен, не ми е..достатъчно.)

но, нали, затова сме тук..за да споделяме..различни...неща )

Уикенда, ми е Време,за /'излизане"..от Черупката..на социума..
и свободен Полет..на Мисълта ( Съзнанието )...

следвайте ме...
цитирай
2. notfun - ..това, е един Материал, който, ще намерите, и тук..
15.01.2022 09:18

аз го четох, когато, бях..нова блогерка, около 2009 10..
имам Юбилей, станаха 10, пълни години, х 12 ч..сърфиране..
не е било..напусто..ТОВА,което търсиш - търси ТЕБ!
/ това е ОсновЕН закон във Вселената,
а Великият поет, Руми, е бил..балКх...какъв да бъде, друг...

това, е най без/ ценният/ Материал, който.аз съм намерила в Нета..
а аз имам...дебело..досие, и многоо дебела глава.
.Карма )

+++
цитирай
3. marana69 - ..както казал и онзи/ кой беше..Джон Ленън..
15.01.2022 09:27


аз им се смея, че са ..еднакви..
а те, ми се смеят, че съм..различен..

Съзнанието е нелокална Величина...То / или Висшият АЗ
Е навсякъде, и по всяко "време", е свързано..със..Всичко-то..
за мен, това, е..нормално..за вас , е може би..налудно.)
цитирай
4. notfun - ...защо, си коментирам..по Темите..!?
15.01.2022 09:51
нали, затова, ги..слагам, публично..

аз, па се чудя, че вие, не можете, да дебатирате..
или, копирате..каквото падне,.за трафика, и Гугъл адСенс..
или,Тролите, защото, сте..на "хранилка'...вижда се..

ее, има и няколко..Творци, и около Карандиля..които ,си изкарват
така..прехраната...чрез безплатна/ и агресивна/ реклама..

така, ненавиждам..всяка..Измама, и келепир...и поклони..@
потръпвам от презрение...
цитирай
5. dobrodan - Юлка:), тия дни ще ти драсна няколко реда за третото пророчество от Фатима.
15.01.2022 17:05
Или поне какво пише за него един мноо висш и мноооо голям масон от 33-та степен:).
Да видиш какви ги е редила непорочно заченалата божа мамица:):):).
Никак не е божествено, да знаеш :).
цитирай
6. marana69 - ...сигурно. поредната Ватиканска измама..с Раята...
15.01.2022 17:14
dobrodan написа:
Или поне какво пише за него един мноо висш и мноооо голям масон от 33-та степен:).
Да видиш какви ги е редила непорочно заченалата божа мамица:):):).
Никак не е божествено, да знаеш :).

цитирай
7. dobrodan - Може да е измама като всичко, свързано с "божиите" работи.
15.01.2022 17:19
Но дава прилично обяснение за това, което става в обществата на доскоро нормални държави. Включително и нашето Бекапестан ООД, което си сменя собственика фиктивно за кой ли вече път.
цитирай
8. notfun - ...смешно, е даже , да говорим за Идеи, или партии..?
15.01.2022 18:31

след като..всичко, се купува с пари, или..с още, повече ..пари..
поради това, и нямам, и няма да имам никога, никакви партийни симпатии))

аз пиша,заради..Духа..
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: marana69
Категория: Тя и той
Прочетен: 1364826
Постинги: 1085
Коментари: 5747
Гласове: 1311
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930