Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.07.2022 22:15 - хАман, от калъчки..
Автор: marana69 Категория: Тя и той   
Прочетен: 514 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 


  г н Илън Мъск, ПИШЕ в Туитър,а  не, в Инстаграм..
 простоо е..и АЗ, го ЗНАМ, от 5год.!!
 имам  Му и  Биограф..Книгата, разбира се -- 
 
утрее....

image

ПОСТИНГЪТ МИ, ДОРИ БЯХА ДВА, С НАХВЪРЛЯНЕ НАБЪРЗО ЗА "РЕВОЛЮТ" СТОИ!
ЮЛИЯ ДОРИ ТИ ПУСКА ТОГАВА (тогава аз бях добър - сега съм лош, защото държи, че съм Биб и не може да понесе, че Биб се е сприятелила с Ваксине,
който пък за Юлия е Мара, а тя умря с Рустам!)  ( ах ха ха ха хаа..))

ПУСКА КОПИРАНО ЗА "РЕВОЛЮТ"!

Тя дори постъпи по-нормално от теб, Венци, като не знае до момента какво е това - да се обогати!
Ама ти нали всичко знаеш! Обяви, че "Револют" е поредната пластмаса,
понеже бях показал снимка на същата и готово, спец си!

Че и ръкопляскаше тогава на Пръцко как ме бил затапил, че криптовалутата, която писах, че съм купил и скочила с 1000%, го направи защото Мъск си кръсти кучето на нея и това рефлектира!
С един ред в Инстаграм, не подозираш дори колко повече променя Света...
този човек от любимият ти Путин, когото никой не харесва вече, освен идиотите!

А ВАЛУТАТА НЕ БЕШЕ ТАЗИ, КОЯТО ПРЪЦКО СЕ ПРЪЦКА!/

Батката, от Долната Земя..../ ще  Го репликирам, утрее...))




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. marana69 - ....май го писах, това )) чу ли го..и,го4ооо?
11.07.2022 22:26

Мъск подчерта, че от Twitter не са му предоставили достатъчно информация за спама и фалшивите акаунти в социалната мрежа.


Илън Мъск се отказа от купуването на Twiiter. Собственикът на Tesla и SpaceX аргументира оттеглянето на офертата за 44 млрд. долара с многобройни нарушения на споразумението за придобиване на социалната мрежа.

На 25 април Мъск сключи с борда на директорите на компанията споразумение за придобиване на социалната мрежа. Оттогава Twitter загуби над една четвърт от борсовата си стойност. Акциите на Tesla поевтиняха през този период с близо 25%.

Заради развалянето на споразумението, Мъск ще трябва да плати компенсация в размер на 1 милиард долара.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: marana69
Категория: Тя и той
Прочетен: 1365840
Постинги: 1085
Коментари: 5747
Гласове: 1312
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930