Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.07.2022 22:11 - ...вербален тормоззз@)
Автор: marana69 Категория: Тя и той   
Прочетен: 241 Коментари: 1 Гласове:
3



 


 Пътят на Героя...

  продължение на един разговор.../с изтрити коменти..
 
  Може би, грешката , е  у  мен..
  не не те  разбирам..съвсем )  Как така, го.""завъртя""..
  че, аз  съм ти,,многоо сложна..след, като,аз съм най простата
  блогерка...наоколо )..и Простата Истина, е мой  Амвон @
  а, че,ИСТИНАта, била, проста..никога, не съм оспорила,това.

 така е...
 но, както, казваше..татко,когато..бях 21г кандид. шофьорка

и ,шофьорлъка, е проста.."работа"", дъще....

но, не е  за прости..хора..Има, Голяма отговорност, в"това"..

затова, има и хора, Не могат да шофират и на 36!!!

все едно, да не  умееш, да..вървиш..и, да мислиш, едновременно)

затова, се смяхх на  мара--Туя, щото е...зелен@, като..ъпеш, и със
претенции, за Златна.@ъсс-  ка,която,  лалосва, тук, цинично и,анонимно.
и, защото, не ""издържа"", успешно,нито един Уебинар, от моите, редовни
изпитателни  сесии../ да го кажа, по така...модно, и завъртяно...)
нали, съм Блогер, с 10г Хистори, мога да  жонглирам,с думите,
както, ми хрумне..в момента..Читателите, оценяват, това..

 затова, и го написах 100хх.на пескарката да се  махне от главата ми..
 - един ,мой  пост, се равнява на  99, 
  от нейните  люпилни, за чатърменски..полюции,и,безумни скудуУмствА )
  които, не  съдържат,ни грам полза, или, приятно"влияние", в у  Аудиторията...

  пп 
 слагам ИЗБРАН текст,за  да дебатираме, евентуално,по
 "него",а ,не по..""моето присъствие""  в онлайн Ефира, или,,
 Акаша, му  казвам Аз..по-Умните, знаят, защо..

  какъв е смисълът, да "слагам", мои ""линни", спомени, 
  случки, страсти, и...ала бала.."НАГРАДИ", и, АВТОРИТЕТи..
   отдавна, позабравени, колеги и колежки, от преди 50г..!!?
  кому, е нужно, "това", кому, би помогнала, тази волна лакардия.
  Има моменти, слагала  съм и картинки, и моя лирика ,и 
  красиви, или тъжни  спомени..Но, не бих, желала, това ,
  да е."водещо",.в моят "духовен, и ментален"..Експиримент, тук.
  

    ппп

     Как, сммятате, НОРМАЛНО ,ли е, 10г, да ви преследват..
     анонимни, зелени  човечета, с безумно мръсен, циничен 
     език, за да  ви "дават" "наклон" какво, да  "слагате" във
     вашият личен блог..
     нали, затова , е ЛИЧЕН..
     за да бъде .УНИКАЛЕН..ето, така, мисля аз..



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. marana69 - ...я, да попитам..
19.07.2022 09:25
кое, му е...циничното на този текст ?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: marana69
Категория: Тя и той
Прочетен: 1365724
Постинги: 1085
Коментари: 5747
Гласове: 1312
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930