Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2023 18:30 - ''заблудена'' руссскоя Ракета, падна..
Автор: marana69 Категория: Тя и той   
Прочетен: 1525 Коментари: 6 Гласове:
5

Последна промяна: 05.01.2023 18:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 




 в Двора на ПсиБолницата.СтЗагора..за щастие, 
няма, убити,  и пострадали..Велики болгАрийци, и руси...4-5 Укри,са под наблюдение...
едно куче е ранено..в Ухото -- настанено за лечение, очаква се, собственика, 
да го потърси, тази вчер, отговаря на името=  Расса Ласса @ 
женска е,кастрирана,в критична възраст, 47г год..) поддържаме я засега
 с авангарднаата терапия,  @ Фекалин, 3х ден х 2 таблетки..
 Животното, реагира нормално, адекватно е..за възрастта си /...ки ки ки..

 Посослството на Русия, в Болгария,Нюз  Фронт- Че Гевара, комунисти..
 все още, не е дало  отговора по конфузния,компрометиращ..инцидент..
 
ще ви информираме, допълнително..очаквайте инфо на ВСЕКИ, кръгъл час..
моля, абонирайте се за моя канла,и си  сложете и камбанка на врата,за най
сигурно, за да не..пропуснете нещо..,
Аз съм вашата  винаги дежурна репортерка, Петка Падникрушева@

дзън, дзън...

image


© Министерство на отбраната на Руската федерация
Заместник-председателят на Съвета за сигурност на Руската федерация,






Гласувай:
5



1. marana69 - нямаше да знам,че съм била..така..талантлива, трупайте, сега лайковее..++++++++
05.01.2023 18:34



Основният подарък за нова година от русия за нато
от: radostinalassa

Медведев: "Адмирал Горшков" край Потомак е най-добрият подарък за НАТО
цитирай
2. marana69 - да поздравим за Нова година , г жа Докторката,
05.01.2023 18:43
на Кучката, д р ХаджиФекалова.дежурен ветеринар..

с най любимата песен, на любимата и, АФРИКА ))))
и, за целият,нормален Свят...

ЧНГ, да илядиш, дорогоя..
цитирай
3. dobrodan - Тия не са ли тракийки
05.01.2023 20:28
от Гьобекли тепе?
цитирай
4. fun1001 - ..ами, щоо нее...просто, обичат повече Слънце, явно )
05.01.2023 20:40
[quote=dobrodan]от Гьобекли тепе?

красси, кажи сега.Ти, не хареса ли, данайките ?)
дето, дошли,от Етиопия, да..изкушават..Трака лака )

дядо ваньо, ми е написал цял Ферман,за да ми се
обясни в Любов..
та той,ми пишеше редовнооо, всяка
вечер, до преди, да...харесам теб @ )))

ето,така стават..Войните...
цитирай
5. dobrodan - Не харесвам жени с по-тъмен цвят на кожата от моя собствен:).
05.01.2023 21:44
Жената трябва да е бяла, млечнобяла :) и розова.
Стар съм вече за любов :).
Харесването е отделно нещо :):):). Аз те харесвам, без да съм те виждал :). Няма никакво значение дали си красавица или не, млада или не и т. н.
Нека ти пише, няма лошо :):):). За любовта нямало възраст, уж?! Де да беше вярно :).
Ще ти пратя един виц на лични:).
цитирай
6. notfun - никой, не е стар, за Любов, краси..флиртуваш, мой друг )
07.01.2023 19:43
dobrodan написа:
Жената трябва да е бяла, млечнобяла :) и розова.
Стар съм вече за любов :).
Харесването е отделно нещо :):):). Аз те харесвам, без да съм те виждал :). Няма никакво значение дали си красавица или не, млада или не и т. н.
Нека ти пише, няма лошо :):):). За любовта нямало възраст, уж?! Де да беше вярно :).
Ще ти пратя един виц на лични:).

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: marana69
Категория: Тя и той
Прочетен: 1366539
Постинги: 1085
Коментари: 5747
Гласове: 1313
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930