Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.05.2023 16:11 - ...защо, скрихте, и моят
Автор: marana69 Категория: Тя и той   
Прочетен: 590 Коментари: 3 Гласове:
5

Последна промяна: 15.05.2023 16:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 


....  прозаичен, нравоучитлен, разказ за джендъризма..
беше, забавен, фин и.Острумен, доколкото..това, 
е, възможно, тук.....)


Нямам Шапка, на Била, но, ще сложа тази..
на Батман, в знак, на тих, Протест @

Защото, Аз, винаги, съм, в ГЛ РОЛЯ на ЛейдиБатман..

за кооори дооораа @ и д р Фройд, по късно, след 22 00 )

ще дам, кратки, ерптични отговори на всеки, който..се осмели
и на ЛС @ )

следва : 

Естетично изглежда, че Батман е по-голяма почит към Трилогията на тъмния рицар от Кристофър Нолан. Готъм Ситиът на Arrowverse очевидно е моделиран след (и сниман на място в) Чикаго, който градът Нолан избра да се изправи за своята обоснована и реалистична версия на Gotham в Batman Begins и The Dark Knight. Уейн кулата на Батман е също плюещото изображение на небостъргача във филмите на Нолан. За разлика от тях, Тим Бъртън незабравимо създаде по-фантастична и стилизирана версия на Готъм в двата си филма, „Батман от 1989 г.“ и продължението „Батман се завръща“. Макар че Батъман изглежда е слято от множество влияния на Батман и сериалът като цяло се навежда повече към стила на Нолан, визията на Бъртън за Батман и Готъм получава забележителни викове и големи количества любов.

Batwoman е серия Arrowverse за The CW от и до, но е вплетена в много прилики с филмите за Батман на Тим Бъртън. С участието на Руби Роуз в ролята на титулярния кръстоносец, който е първият лесбийски супергерой, който оглави собствения си телевизионен сериал, Батманджия пренася митологията за Батман и Готъм Сити към стрелата. Като Батбан, братовчедка на Брус Уейн Кейт Кейн се учи да се превърне в герой, от който Готъм се нуждае и заслужава, докато използва всички прекрасни играчки на Черния рицар в стремежа си да защити града си.


image

















Гласувай:
5



1. notfun - ...тук, се мотат хх 26ч, ot старите хейтъри,
15.05.2023 16:29
от 2010, които, пробват,да ме''стреснат "спрат''..

не мисля, че мога да понеса...поражение )))
даже и онлайн..

аз, съм за безпрекословно Равбоправие,
не ми допадат, никакви..''ориенталски'' миндер пози @
цитирай
2. notfun - не си...''създавам'' противниции...ха ха ха..
15.05.2023 16:54
клоуни..
вие, ИМЕТО си, не можете, да
напишете..беее..
цитирай
3. notfun - драги ми, кратунко, Go4o ( obses @
15.05.2023 21:07

така, не се отговаря на коментар/ може, и на лс..
ама, те е ШУБЕ, нали..мук/ льо..затова се криеш, селски бек..

3. obses - Обръщам внимание на модераторите! Ако прочетат този коментар, защото ми е под достойнството да докладвам!
14.05 19:32
Че е крайно време да освободят сайта от една ненормална, която във всеки втори тук вижда някоя си Мара, а във всеки трети Стар!
Ненормална персоно, не съм Стар! Ако бях, отдавна да бях приложил уменията му и да те бях разкарал от тук, малоумнице!

4. vacsine - Безаналоговата за 50 години не можа .
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: marana69
Категория: Тя и той
Прочетен: 1368254
Постинги: 1085
Коментари: 5747
Гласове: 1313
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930