Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2021 21:45 - Репертоарът на Ал4о Гейсъ @
Автор: marana69 Категория: Видео   
Прочетен: 2021 Коментари: 18 Гласове:
5

Последна промяна: 19.10.2021 22:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 


оКрадено ,от  ЕЛита на Фейсъ.))
колко задръстеноо, ..трябва да си..
за да копираш.Фейс и Фейк статуси, и, да ги предлагаш 
на  Седянката, нефелни бабули, нерде нерде..?!
които, оАкат, след теб,какви..велики Прозрения,имаш!!!

Съновник : ако сънуваш..селянин...ще се спукаш, от смяхх ))


image


Проверката на фактите за фейсбук

от: stiraks

Проверката на фактите за фейсбук са точно толкова независими проветрители ,колкото ни казват! Тези независимо-зависими манипулатори са вложили  няколко милиарда при производителите на fuck сини и блокират и трият всичко,което ша...

преди 18 минути




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. germantiger - ал поне допуска коментари в...
18.10.2021 21:50
ал поне допуска коментари

веска с чехлите трие лично моите избирателно

днес един в КОНКРЕТИКАТА по темата с термометрите не се допуска вече почти 10 пъти

но аз ще й го поствам всеки ден оттук-нататък :)
цитирай
2. marana69 - ее, Алчо, е в Рамките на..Селския мегдан )
18.10.2021 21:58
и ме разсмива, якоо..с тези простодушни.."тръпки"..
пред буйните Бабешки..възторзи ))

докато моматъ с Колелото, е подмолна, и хитра кумолиса...)
защо, не превежда и русски новинКи..за "разУмните".пиянки..
и за фалшивите сертификати, по 1 000 рублей .м?
всеки българин, разбира...руска реч...

Европата, и виновна,на наштаСврака...без френско сирене ))
цитирай
3. marana69 - амиии,амии!! страх го е от теб (мен, що ме трие..щото съм "мигрантка"..мухахаха..
18.10.2021 22:02
germantiger написа:
ал поне допуска коментари

веска с чехлите трие лично моите избирателно

днес един в КОНКРЕТИКАТА по темата с термометрите не се допуска вече почти 10 пъти

но аз ще й го поствам всеки ден оттук-нататък :)

цитирай
4. marana69 - ...как , да се завърне Човек, насред...
18.10.2021 22:07
такава Бутафорна..Чалгария...
хубо, го беше казал и Карбовски..

трудно е да избягаш от тази страна, още, по трудно, е .да останеш..
налудно, е, да се завърнеш..

разбира се, че ми е жал за всички/ но, не чак толкова)
защото.са калпазани, сеирджии, и страхливи келипирджии..
ее, имало, и Идеалисти)
но, надали..горкичките!!

мога и 4ти бай Ганюю,да напиша..то, Сичко, се скива на Екрана...)
цитирай
5. germantiger - :)
18.10.2021 22:11
не е така

с ал се уважаваме, макар и по свой начин

в никакъв случай не го е страх от мен, няма и защо
цитирай
6. marana69 - ...никога, недей..се доверява, на..
18.10.2021 22:17
онлайн.."връзки"...
това/ тук/ е по лошо и от..наркоманско сборище..
ако,даваш доза, си Пич,ако, нее..си отрепка/ мигрантска )))

бааси Интелекта! и това са..дрти мъжове..
такива, и закса, ги..кенза редовно) еМигрантите, "нямали права"!!!
сбъркано племе, сбъркана карма..
цитирай
7. germantiger - :) хаха
18.10.2021 22:25
с ал връзка нямаме

пиша го в постинга ти нарочно

за да запазя добрия тон с него и да се уважаваме по свой начин

разбир асе, че малко или много маса блогъри изпитват някакъв комичен страх пред мен

ал не е от тях/надявам се да е така - сега ме разбра нали
цитирай
8. notfun - ... ФБ бил Цензор??!! големите Нетни демократки..)
18.10.2021 22:29

а защо, не ..дайте акъл, как, да се живее, след Технологичната Революция?
какво, означава, да живеем.."без правила", без Правителство, без доктори..
без Закони, и без санитарен контрол, може би ? моля ви се??

и, все пак,ФБ ,е Частна компания ..донякъде )))

Утре, повече за Онзи Списък..)

цитирай
9. getmans1 - А съм си решил пролема, още от заг...
18.10.2021 22:39
А съм си решил пролема, още от заглавието ако ми замирише на „антифаксърско„ хич и не влизам ... същото е когато ми замирише „менте-русофилско„ и „засрано-Путинско„ ... ако нещичко сгреша все пак и в Делиормана сме хора, пръстите си счупвам ама коментар не пускам...
цитирай
10. marana69 - ...разб се, че имате онлайн обшуване..и разб се, че той ,не те трие..
18.10.2021 22:39
защото си мъж, и ще го "надупиш" публично..веднагааа )

ко, ти става, Тигре ? ти май си..влюбен, щастливо!))
цитирай
11. getmans1 - . . . ФБ бил Цензор??!! големите Н...
18.10.2021 22:46
notfun написа:
... ФБ бил Цензор??!! големите Нетни демократки..)
а защо, не ..дайте акъл, как, да се живее, след Технологичната Революция?
какво, означава, да живеем.."без правила", без Правителство, без доктори..
без Закони, и без санитарен контрол, може би ? моля ви се??

и, все пак,ФБ ,е Частна компания ..донякъде )))

Утре, повече за Онзи Списък..)



... Бе Функе ти луда ли си ... че тия без ФБ пиши ги умряли - толкова глупост не е по силите на сам човек ... ТЯХ ФБУКА ГИ ХРАНИ, ТЕХНОЛОГИИТЕ ДЕТО ПЛЮЯТ, . парадокс, значи...
цитирай
12. marana69 - ....Гете, ама..прав си, френд, разб се..тук..'бисери", няма..
18.10.2021 22:50

освен, ако, мен, не ме гепи Музата ))))))))
вечната ,тъ досадна, 100г комунАнална седянка...

Всички пишат против ЕС и против Сащ..
само,аз..пиша, за РФ, и Путина )
Бункерското Жуже...излиза оттам,само за снимки в Сибир, за ПиАр а...

вижте и канал
Новости СВЕРХДЕРЖАВЫ


цитирай
13. germantiger - как бе, аз съм си аз :)
18.10.2021 22:51
я гледай колко съм себе си под няколко постинга

кои са вашите деца

кой ги ваксинира на сила

спрете да ги лекувате в болници

ако имат АП, апендикс няма в болница - смърт у вас след перфорация

когато имат остър хирургичен корем с какво ли не - няма в болница

смърт у вас, зщаото лекарите са гадни

няма да позлвате рентген - гаден германец го е измислил

ехограф и скенер няма да позлвате - те са гадни западняци

долу ръцете от вашите деца

вън вие от болниците

Коментарът чака одобрение

наричаш истината злоба

истината че вие плюете по лекари и наука

истината че стъе неблагодарници и шовинисти

кое наричаш злоба

МОЯТА ЗАЩИТРА ЗА ВАШИТЕ ЛЕКАРИ ЛИ

а българо татарко

не ти е удобно да говориш за истината и по темата

премина на лично за мен

щото истината е поватрям

когато храчите по лекари и медицина

най-нормалното е да се откажете от нея

...

инмтересуват ме повече от "вас" и заслужават медицински грижи

а ако вие като неблагодарни цигани храчите по медиците и науката

тогава бъдете последователни - застанете зад думите си

откажете се от медиците, не посещавайте болници

долу ръцете от вашите деца - вие го казахте

..........

Re: Re: Германец ,
Ходи си говори с Фънката , тя ти е лика прилика !
Бъди си нещастен !
Изпратено: 22:43 От: panazea

цитирай
14. stiraks - Цицорестата звезда
18.10.2021 22:52
Два дена пускам провокативни постинги и чакам да ме изтипосаш на мегдана със постинг.
Е разгеле, днес клъвна.
Иначе както съм ти казал, чупка от блогът ми, обяснил съм ти защо.
Много си умна, видях, не схвана че правя провокативни постове щото знам как ще реагираш.
цитирай
15. marana69 - ..Митак, виждам аз..бърззоо) твоята Логика, и десен прав. ме кефят../няма се сваляме, сега, публично
18.10.2021 22:59

/ интересува ме повече от "вас" и заслужават медицински грижи

а ако вие като неблагодарни цигани храчите по медиците и науката

тогава бъдете последователни - застанете зад думите си

откажете се от медиците, не посещавайте болници

долу ръцете от вашите деца - вие го казахте

..........

Re: Re: Германец ,
цитирай
16. marana69 - Ал4ее, не думай!!! 3 денЯ и 3 ноще,за мен си мислиш ))))
18.10.2021 23:01
stiraks написа:
Два дена пускам провокативни постинги и чакам да ме изтипосаш на мегдана със постинг.
Е разгеле, днес клъвна.
Иначе както съм ти казал, чупка от блогът ми, обяснил съм ти защо.
Много си умна, видях, не схвана че правя провокативни постове щото знам как ще реагираш.

цитирай
17. marana69 - ...Гете,разб се, толкова ГЛУПОСТ, трЕбе да се "сподели") лека, вкарахме и малко Хумор
18.10.2021 23:14

. Бе Функе ти луда ли си ... че тия без ФБ пиши ги умряли - толкова глупост не е по силите на сам човек ... ТЯХ ФБУКА ГИ ХРАНИ, ТЕХНОЛОГИИТЕ ДЕТО ПЛЮЯТ, . парадокс, значи...

не ме слушай, какви ги дрънкам.. а,гледай, какви ги върша..
казваше баба...
къде ли се..поч1есва Марк..и той бил, наше момче ,от Солун!!
според Панацейната...новаИстория, за логорейно..блокУкуване..)
цитирай
18. notfun - ...Алко, аз казвам, че си Зомби..
19.10.2021 10:27
а, ти го доказваш ,със всяка Дума..
не е въпроса, в коя мрежа си...
ти си, Лист на вятъра!

пп
разбира се, че същите "промивки " на мозъка, ги има
и в Социалката на Росската Федерация, и другаря Путина,
който е Кукла,Поделка /знаеш по русскому )
и е марионетка на същият този "опасен "Нов Световен ред",
за ,който, ти и грам, идея , си нямаш..
затова, те сигнализирам,най вече,то ясно ,че си..Романтичен чалга, битов
анимационен ..'герой' )
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: marana69
Категория: Тя и той
Прочетен: 1369403
Постинги: 1085
Коментари: 5747
Гласове: 1313
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930