Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2022 08:02 - ...тежко заразна..Пескаро Русскоя Африканска,Треска..
Автор: marana69 Категория: Видео   
Прочетен: 761 Коментари: 6 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
   

 сигурноо, още, спите..драги  зрители, нооо.бързааам...за влака...
 от 07 00.. тръпна, да поправя..Космоса, техниката, и , гОркият, Русский Мир...


Светлин Желев
 Калдата 


Русия разполага с пет невоенни спътника за дистанционно наблюдение и всички те са с ниска разделителна способност. А половината от сателитите, използвани за наблюдение на пожари за Министерството на извънредните ситуации, изобщо не са предназначени за наблюдение на пожари!

Канопус-В – разделителна способност 2,5 метра на пиксел в  черно-бяло, 12 метра цветно на пиксел – което е подходящо за пожари.

Метеор-М е предназначен за наблюдение на океаните, има разделителна способност 700 метра на пиксел. Далеч от възможностите му са наблюдението на пожари.

Електро-Л е за изследване на времето и радиацията, има разделителна способност 1000 м на пиксел

Арктика-М – както подсказва името, това също е за времето в северните територии, разделителната способност също е около 1000 м на пиксел

До 2014 г. Русия разполага с прилични сателити с висока разделителна способност Ресурс-П, направени с вносна компонентна база, но се говори, че през септември 2021 г. последният сателит от тази серия се е развалил.
Ако се съди по факта, че Ресурс-П не фигурира в списъка и се използва „ретроспективен“ анализ (т.е. ровене в архивите със стари изображения), слуховете за смъртта на Ресурс-П се потвърждават.

За сравнение руските независими специалисти споделят някои от сателитен, които разполага бизнеса в САЩ.
 

* Planet Labs разполага с 200 (двеста!) спътника с разделителна способност до 0,5 м на пиксел

* Blacksky Technology – 60 спътника с разделителна способност 0,5 м на пиксел

* Maxar, който стана популярен покрай сателитните снимки в Украйна от Буча, вече разполага с 80 спътника, от които има няколко спътника WorldView с разделителна способност 0,3 м на пиксел, а тази година ще изстреля още шест спътника WorldView Legion с разделителна способност 0,3 м на пиксел.




Гласувай:
3



1. marana69 - ....омразата, не спи...даже , и сънува..
30.05.2022 08:22
паднали..
....русские Ракети,пленени....солдати, счупени Танкове..
и дядя Путя, как полуИдиот...и, ЛилиПут...

......тази Пескарска Психопатия, ми е позната, доо болка...
нарекла съм я...Логорея Кататоника Хистерика..
цитирай
2. notfun - https://puk8.blog.bg/biznes/2021/02/08/nerazkazanata-istoriia-na-dupedalo-otkrivateliat-5-chast.1748306?reply=5395699
30.05.2022 08:28

искам , да ми се Извиниш, никак, не е смешноо)))

сегаа, ша те докладвам,и , на ..д р дупедало..

откраднала си ми...''важната'' тема..
...плагиатка,такава, и патка..
.а, къда sa ми..Званията, титлите..след Именцето/ Iv Sim..
цитирай
3. notfun - ..дорогой друг Венци..
30.05.2022 08:57
кога съм ,те излъгала...напротив, напротив..
откровена съм, до..нетърпимост, и болка..
такава съм..и,късно, е за промяна )
цитирай
4. notfun - ...г жа Либриян, ме покани, вчера, на кафее )
30.05.2022 09:16



Мерлин, не го познаваме,но, аз познавам, тук, и други..
.......
които, обичаха ,да правят, често, често.''компрометиращи'' шотове..
за съжаление, за мъртвите, не бива, да се..говори многоо..
или, добро, или..нищо..
неговата дружка ММ866, също има..''екранни снимки / в компа си, от години..
знаем се, добре, в един клас, битуваме тук, мила г жа Либриян..
нищоо лично, и Благодаря за хубавата музика...
/ аз съм, винаги, Юлия, от днес, и ваша..приятелка )
Хубав ден..

Коментарът чака одобрение
Постинг: За библиотекарките, детелинчовците, наблюдателността, логическото мислене и това кой живее в блога
Автор на постинга: librarian
цитирай
5. marana69 - ...днес, сме на тема - Архиви..за аФторката на парцала- Дупедало..
30.05.2022 09:25
и аз имам Архив, за пред ГДБОП, и СЕМ, от 10г насам..

ама, пусто, нали съм..добра, бързо ми минава...
от простотията на ПУК ницата с 866.. имена...)))


ttps://puk8.blog/biznes/2021/02/09/nerazkazanata-istoriia-na-dupedalo-otkrivateliat-6-chas
следва...
цитирай
6. notfun - ...отворете пак, и си прегледайте урока..
30.05.2022 10:13

за Троловете , и Тролиадата..../вж заглавието..
КАКВО Е ТОВА ТРОЛ.., и има ли, той, тя , почва в сайта ?
ще, спра дотук
/ отивам на Пазара, да си купя черешки..след инфлацията ))
затова ,се връщам, винаги през май и юни, в България, и за Розовите домати..
и за Моретооо....ще го покажа, скоро..
важно е, че Интернет, някакси, винаги..ни сближава.....
дали е така ?
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: marana69
Категория: Тя и той
Прочетен: 1366151
Постинги: 1085
Коментари: 5747
Гласове: 1312
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930